10 septembrie 2013

Autumn & Winter Challenge: Last Days of Summer

Hello!

  Daca ieri, va aratam modelul pentru colaborarea Agotei, de astazi incep sa iau parte la alta noua.
Carla si Ana Maria au pus la cale un nou challenge, ce va dura pana la sfarsitul anului. Si bineinteles ca nu puteam rata prima tema: Last Days of Summer.  


  Nu stiu daca voi reusi sa particip la toate, insa am sa ma alatur cu bucurie fetelor, la anumite teme. Desi oficial, ultimele zile de vara s-au incheiat, pentru astazi am pregatit un model simplu, care circula pe internet. Am ales sa desenez floricele cu instrumentul pentru puncte, pe care le-am ornat mai apoi cu perlute caviar argintii.
  Ca baza am folosit Golden Rose Rich Color # 43, oja avand o nuanta de roz piersica. Pe degetul inelar, am aplicat un strat de top coat Flormar, iar apoi sclipici multicolor. Din pacate, in poze nu se vede.


  Momentan sunt la serviciu, insa cand ajung acasa am sa fac o vizita colegelor mele. Va invit si pe voi sa faceti asta.

  Bye! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu