20 septembrie 2013

Autumn & Winter Challenge: Apples or Grapes?

Buna dragelor,

  Iata ca a sosit si ultima zi din saptamana de lucru si odata cu ea si tema pentru colaborarea creata de cele 2 bloggerite: Carla si Ana Maria. Intrebarea fetelor pentru tema de astazi: "Mere sau Struguri?" :D Bineinteles ca am optat pentru struguri si am realizat un model cu aceste fructe de sezon. Este si prima incercare, asa ca va rog sa fiti blande. Sunt cam ciudatei strugurii desenati de mine, dar mi-am facut curaj si va arat capodopera mea :)) 
  Nu imi place baza pe care am folosit-o si nici nu stiu de ce am optat pentru ea. Am zis sa le mai acord o sansa ojelor din colectia Light Summer de la Flormar. Dar m-au dezamagit complet.. Singura optiune ramasa, este sa adaug glitter sau paiete in ele, in diferite combinatii. 

   Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana cat mai vesel, in ciuda vremii posomorate de afara. Si stati pe aproape. ;) Pentru maine am pregatit o noua postare, cu manichiura realizata pentru tema "Inspired by a season" din cadrul colaborarii  T.P.A.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu