12 august 2013

The Techniques Challenge - Gradient nails

Buna fetelor,

   Sunt bucuroasa sa va anunt ca de astazi, timp de 10 saptamani, voi lua parte la o noua colaborare. Este vorba despre "The Techniques Challenge". Ideea apartine Agotei, care a propus 10 tehnici diferite de nail-art, pe care noi trebuie sa le respectam. 
  Prima tema este Gradient nails. Personal, imi place aceasta tehnica si v-am aratat si cateva modele cu ea. Insa pentru astazi am pregatit ceva nou, care sper sa fie pe placul vostru. (Scuzati mazgaleala de pe margini, nu am apucat sa le curat cum trebuie.)



  Produse folosite:

  Vizitati si restul participantelor, care s-au decis sa se alature acestei colaborari:
  V-am pupat!
  
  PS: Aceasta este o postare programata, intrucat la ora 12:00 sunt la serviciu. :) 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu