14 august 2013

The Polishes Challenge: In season

 Salutare fetelor,

  Am pregatit o noua postare pentru voi, in care va prezint manichiura realizata pentru colaborarea "The Polish Challenge". Tema de astazi se intituleaza "In season" (o oja in ton cu vremea de afara). Asa cum bine stiti, nuantele neon sunt cele mai in voga in sezonul cald. Acestea revin, an de an in tendinte. Le gasim pe accesorii, imbracaminte si mai nou si la capitolul oje. Ele scot in evidenta unghiile si bronzul capatat in vacanta/concediu.
  Alegerea mea, a fost oja neon de la China Glaze (colectia Sunsational), nuanta Sun of a peach. Pentru poze, am aplicat-o in 4 straturi (nu mi se parea ca acopera uniform doar din 2-3). Uscare a fost relativ rapida, oja avand un aspect usor mat. A fost cumparata de pe Beauty in the bottle, la pretul de 24 lei. Pe inelar am folosit placuta Konad m84, modelul cu floricele. 


Pupici! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu