21 august 2013

The Polishes Challenge: Glitter

Buna, buna!

  O noua zi a inceput si odata cu ea a venit si randul temei: Glitter! Mi-a fost greu sa aleg o astfel de oja din colectia mea, deoarece toate sunt frumoase in felul lor. 
  Pana la urma m-am decis asupra ojei Golden Rose - Jolly Jewels #105. Aceasta se prezinta in sticluta, ca fiind de culoare mov, usor translucida, bogata in sclipici mic mov si paiete hexagon verzi. Pentru poze, am folosit o baza inainte si anume: oja Elegant #355, primita de la Catalina. Cea de la Golden Rose a fost cumparata in primavara si pana acum nu am folosit-o niciodata. Pretul ei a fost undeva la 12-13 lei, din magazinul Obor. 


  Aveti si lista cu fetele care iau parte la tema de astazi:

sursa: Google image search
 P.S.: Postare programata. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu