04 august 2013

Feather nail art

Buna din nou fetelor,

  De dimineata m-am trezit cu gandul ca astazi vreau sa reproduc o manichiura vazuta pe internet. Banuiesc ca o stiti pe Tartofraises, o fata foarte talentata. O urmaresc de ceva timp pe canalul ei de Youtube si ma fascineaza de fiecare data. Realizeaza adevarate opere de arta pe unghii si are niste modele unice, absolut superbe. Pozele sunt impecabile iar unghiile ei sunt perfecte. Pentru model, m-am inspirat din video-ul de aici. Problema cea mai mare pentru mine, este ca am formatul unghiilor mici si din pacate trebuie sa adaptez modelul. 
Ca baza, am folosit o oja neagra Natty nr. 348, apoi Flormar Miracles Colors U16, intr-un strat. Oja aceasta este minunata, daca este aplicata peste o baza inchisa. Din pacate, singura nu se comporta la fel de bine. Pentru un rezultat optim, necesita 3 straturi si se usuca destul de greu. In lumina, sideful ojei prezinta diferite variatii de culoare, de la albastru la mov. 
  Am continuat, prin a desena acele pene, (ea asa le numeste), folosind tehnica one stroke. Mie mi se par ca seamana cu floarea denumita cala. Interpretarea ei este mult mai reusita, insa ma declar multumita de rezultat.


  Pe voi va inspira modele realizate de Tartofraises? Ati incercat sa reproduceti vreun model?
  O duminica frumoasa, va doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu