11 iulie 2013

Tutorial poze (pas cu pas) - Cum sa realizezi trandafiri

Buna fetelor,

   Astazi am dispus de timp liber si m-am gandit sa va arat un tutorial din poze. Pentru ca v-a placut modelul de aici si am primit si foarte multe laude, m-am gandit sa fac un mic tutorial. Nu prea ma pricep la asa ceva, insa eu am incercat. :) 
  In tutorial o sa va prezint pe scurt pasii in realizarea trandafirilor. Modelul nu este foarte complicat, insa trebuie sa aveti rabdare si timp liber. 

Sa incepem:

  Acestea sunt instrumentele necesare, pentru a realiza o manichiura cu trandafiri. Aveti nevoie si de o paleta in care sa amestecati culorile. Eu nu am mai pozat-o pe a mea. Pentru a crea trandafiri cat mai reali, cu efect 3D, trebuie sa tineti minte ca aveti nevoie de mai multe tonuri de roz (de la deschis la inchis). 
  De exemplu, eu folosesc 3 tonuri de roz obtinute prin amestecarea culorilor: 
- roz deschis
- roz mediu
- roz inchis spre rosu 
  Cred ca orice fata pasionata de unghii, stie cum sa faca asta. :)


  Cu nuanta de mijloc si anume rozul mediu, realizati un cerc ca in poza de mai jos, dupa ce ati dat unghia cu o culoare de baza si s-a uscat complet. Aveti nevoie de o pensula cu varf, insa nu foarte subtire. Asteptati sa se usuce cercul facut si repetati in cazul in care nu s-a acoperit bine.


  De la aceasta poza, incepem sa realizam trandafirul. Si anume, cu pensula cea mai subtire pe care o aveti, folositi culoare acrilica alba pentru a realiza un cerc mic. Acesta este mijlocul trandafirului. 


  Tot cu aceiasi pensula cu varf subtire, incepem sa trasam petalele. Acestea seamana cu niste acolade micute. Este de preferat sa faceti 3 acolade, ca in poza, subtiri.


  Si continuati cu aceste acolade si pe randul al 2-lea. Insa ea le va cuprinde pe cele 2 mai micute, create cu un pas in urma. Aveti 3 acolade de realizat si pe acest rand, insa putin mai mari :)


  La acest rezultat trebuie sa ajungeti si voi. In total aveti de realizat 3 randuri cu cate 3 acolade. Astfel trandafirul capata forma, datorita petalelor. Nu va faceti griji daca nu sunt perfecte. O sa mai reveniti asupra lor, dupa ce adaugati umbre. 


  De aici incepeti sa va jucati cu tonurile de culoare, despre care va spuneam la primul pas. Luati pensula subtire si cu rozul cel mai deschis, incepeti sa umpleti coltul extern al tuturor petalelor. Atat cele mari cat si cele mijlocii si mici.

 
   La fel procedati si pentru interiorul petalei, insa de data aceasta folositi rozul inchis spre rosu. Acest pas va ajuta sa creati trandafiri 3D, oferindu-le petalelor un efect mai apropiat de realitate. 
  Nu va ingrijorati, in cazul in care petalele trasate cu alb, se estompeaza. Puteti reveni asupra lor, inca odata dupa ce terminati de imbinat culorile.


  Daca va uitati la pozele dinainte, o sa vedeti ca datorita cercului desenat la inceput, raman acele portiuni micute, pe care voi trebuie sa le acoperiti. Alegeti oja sau culoare acrilica, in ton cu oja de baza. Eu am ales oja si o scobitoare si am acoperit acele portiuni inestetice. 
  Astfel trandafirul capata un contur mai frumos, format doar din petale. Tot acum puteti sa realizati si frunzulitele cu verde. 


  Inainte sa sigilati modelul cu top coat, puteti face un ultim retus, la contur sau la umbre, daca nu sunteti pe deplin multumita.


  Aplicati top coat isi gata! 
  Modelul capata luciu, iar nuantele vor fi mult mai intense si mai frumoase. Puteti realiza acest model, fie pe toate unghiile, fie doar pe cateva. 
  In cazul in care nu va descurcati sa desenati trandafiri si la mana dreapta, puteti sa realizati doar crengute cu frunze. Manichiura va arata super, va garantez. :)


  V-am pupat si astept sa imi spuneti pareri atat despre tutorial, cat si despre explicatii. Si mai ales, astept poze in cazul in care faceti modelul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu