03 iulie 2013

The Polishes Challenge: 7. Oldest

Buna fetelor,

  Pentru colaborarea de astazi, manichiura noastra trebuie sa fie realizata cu ajutorul unei oje vechi, pe care o avem in propria colectie. Eu am ales o oja de la Rapsodi, nr. 346, un albastru inchis sidefat/metalic. Am cumparat-o in urma cu aproximativ 1 an si jumatate si nu s-a schimbat deloc. Desi este o oja foarte ieftina (2,5 lei), imi place mult cum se aplica, are acoperire mare din 2 straturi, se usuca relativ repede si are un luciu frumos. In poze nu am mai aplicat top coat.
  In tot acest timp, consistenta ei a ramas aceiasi si asta ma face sa o indragesc si mai mult. Va las cu pozele si va invit sa treceti si pe la restul fetelor.



1. Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
2. Dee - http://bydee-make-up.blogspot.ro/
3. Alexantza - http://alexantza.blogspot.ro

13 comentarii:

  1. Se pare că s-a păstrat foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa ojica asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba!
    Am observat ca deobicei ojele extra ieftine au nuante foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu o am, si pot sa zic ca o am de ... aproape un an, iar consistenta e la fel! :D
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca am si eu oja asta ,sau o nuanta apropiata .
    Arata faorte bine pe unghiutele tale.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine nuanta si are un luciu frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc fetelor. Ma bucur ca va place si oja mea super ieftina :D

    RăspundețiȘtergere