31 iulie 2013

The Polishes Challenge: 11. Ugliest

 Buna,
  Incep prin a-mi cere scuze ca m-am inscris la aceasta tema desi nu o respect intocmai. 
  Pentru astazi, avem de pregatit o manichiura cu oja cea mai urata din colectia noastra. Mi s-a parut amuzanta, insa si ciudata in acelasi timp tema. Dar o consider si utila pe deoparte. Asa putem afla si de la celelalte fete, ce dezamagiri au avut ele in materie de oje. 
  Din pacate, eu nu am pregatit o manichiura in adevaratul sens al cuvantului, deoarece in momentul de fata, port modelul water marble pentru colaborarea de sambata. Nu m-a lasat inima sa-l sterg, doar ca sa imi dau unghiutele cu oja mea urata. :D Nu va mai retin, va arat uratenia si va zic repejor cateva chestii despre ea. 
  Oja este Natty nr. 311. Daca va intrebati cum de am cumparat-o? Ei bine eram in cautari de oje ieftine pentru water marble si imi aduc aminte ca eram la magazinul cu pricina si am ales la intamplare mai multe oje care mi-au sarit in ochi. Nu stiu cum de am pus mana pe acesta, dar cand am ajuns acasa, am vazut-o cum e... :)) Sideful si aspectul ei inestetic cu dungi, datorita aplicarii, m-au dus cu gandul la o oja demodata.  


  V-am pupat! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu