21 iulie 2013

TAG: Culorile curcubeului (Rainbow colors)

Neata fetelor,

  Prima data a vazut acest TAG super dragut la Mada si bineinteles ca mi-am dorit sa-l fac si eu. Mai ales ca iubesc culorile si le port foarte des, atat vestimentar, cat si pe unghiute. Asa ca de dimineata m-am trezit cu chef de pozat obiectele si produsele colorate pe care le detin. :))

  Sa incepem:

ROSU
  Incep prin a va spune ca nu sunt adepta acestei culori, si nu detin nici rujuri in aceasta nuanta si nici oje foarte multe. Mi se pare o culoare foarte puternica, care nu avantejeaza pe oricine. Insa vreau sa va arat 2 obiecte pe care eu le indragesc foarte mult. 
  Copacelul Feng shui, din sarma argintata si pietricele rosii. 

    Si pe Mitzi, portofelul meu pentru maruntis, in forma de pisicuta. Ea imi aminteste intotdeauna sa fiu mai ordonata si sa nu tin monezile imprastiate. :D A fost achizitionata de pe FunGift.

                                                            
                                                                         PORTOCALIU
  Am avut dificultati in a gasi ceva cu aceasta culoare. Insa mi-am adus aminte ca detin un suport din ceramica luat din Ikea, in care tin pixurile.


 GALBEN
   Pentru aceasta culoare m-am gandit ca s-ar potrivi keratina lichida de la Anian si uleiul de trandafiri cu pompita de la Alverde. Ambele au compozitia galbena. Sunt foarte multumita de ele, insa recunosc ca nu le folosesc in mod constant. Apelez la ele din cand in cand. 


VERDE
  Culoarea asta imi da o stare de bine. Chiar daca nu este preferata mea, ati vazut deja ca detin multe obiecte cu aceasta culoare: ceasul de perete, sticker-ul de pe sifoniere si camera. Insa acestea vi le-am aratat intr-o alta postare. 
  Acum mi s-a parut ca se potrivesc de minune 2 geluri de dus de la Balea. Le ador! Au un miros divin si de fiecare data cand le folosesc, imi dau energie. Unul dintre ele este primit cadou de la Ana Maria.


  Si nu in ultimul rand, pixul meu ochios, tot de pe FunGift. El "trage" cu ochiul la tot ce scriu la birou. :)) 

 ALBASTRU
  Pentru albastru, am ales crema de maini de la Anian, castigata la concursul Sandrei.

  INDIGO
 Culoarea mea preferata! Pur si simplu ma fascineaza... Am ales un colier cu inimioara dantelata, de pe Miniprix. Mi-a placut atat de mult design-ul, incat mi l-am dorit foarte tare. Are 2 elemente preferate de mine si anume culoarea si modelul dantelat. :)

  VIOLET
   
  Un produs cosmetic: eyeliner-ul cu glitter de la Flormar.
     ROZ

   Va arat un alt colier, de data aceasta hand made.

MULTICOLOR 
  Am ajuns si la finalul tag-ului, unde trebuie sa prezint ceva colorat, nu? Prima data va arat brosele mele hand made, super colorate pe care le port in zilele mohorate.
  I just love them! Sunt atat de frumos executate. Le-am cumparat de pe Breslo, un site cu produse lucrate manual.


  Si nu se putea sa nu va arat si cateva oje! 


 Sper ca v-a placut tag-ul meu colorat si va invit si pe restul sa-l faceti. Este foarte distractiv sa cauti obiecte personale colorate. :D

  Pupici 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu