04 iulie 2013

Nude & lilac roses

Buna fetelor, 

  Chiar daca astazi este 4 iulie, eu nu am pregatit o manichiura cu ocazia acestei zile. Am scris aceasta postare, pentru ca vreau sa va arat un alt model cu trandafiri. La primul model, am primit multe comentarii frumoase din partea voastra si nu ma asteptam sa va placa atat de mult. De data aceasta, am realizat o manichiura simpla, folosind o oja Natty, nr. 462. O nuanta nude, pe care am accesorizat-o cu 2 trandafirasi la fiecare mana, lila. 
  Modelul l-am realizat aseara si din pacate am uitat sa dau cu top coat pe toate unghiutele. :( Am aplicat lac, doar unde am desenat florile, iar pe restul... Oricum eu sper sa va placa si sa treceti cu vederea :D

  
V-am pupat!

14 comentarii:

  1. Ce colaje simpatice creezi ! îmi plac ^_^ și reușesc să pună în evidență manichiurile realizate

    RăspundețiȘtergere
  2. supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerb sau nuu mai mult decat superb <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaaai, cat de superb ti-a iesit din nouuu :X:X nu te mai laud ca stii si tu ca esti foarte talentata :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragut, cat de bine executat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma omori cu trandafiri acestia :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt divini trandafirasii tai. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Fura-ti-as talentul sa ti-l fur! Ok? :)))
    Genial ti-au iesit!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaiii ce superbi sunt trandafirii:X
    Te-am nominalizat la un TAG :) : http://miss-lorrie.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-blog-award.html#disqus_thread

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahh, vreau si eu unghii atat de frumoase ca ale tale! <3

    RăspundețiȘtergere