18 iulie 2013

I love Summer

Buna fetelor,

  Astazi am pregatit un model de vara, de vacanta si mai ales de mareee :D Ador acest anotimp si tot ce presupune el, fie si caldurile acelea mari si insuportabile. Asta se datoreaza si faptului ca sunt nascuta in luna Iunie. Gandul meu este deja la concediu si la bronz, insa mai am de asteptat pana in August.
  Am realizat acest model pentru prima data, inspirata de micile vietati marine: melci, scoici si stea de mare. Pentru baza, am folosit 3 oje in diferite nuante de albastru: Flormar, Gabrini, Orkide. Am adaugat buline mari din fiecare oja, iar apoi le-am amestecat, cu instrumentul pentru puncte.
  Cu alb si maro (acrilice), am desenat steaua, scoicile si melcii. Mie personal imi place cum a iesit steluta de mare si scoica de pe degetul aratator :)) La restul se putea si mai bine. :D Maybe next time...


  Inainte sa inchei postarea, va invit sa va inscrieti la Giveaway-ul organizat de Anca cu ocazia implinirii a 6 luni de blog. 
  Recunosc, ca am fost imprastiata si aveam impresia ca m-am inscris deja, insa m-am inselat. Premiul oferit de ea consta intr-un gift card in valoare de 200 Ron, asigurat de Kurtmann. Personal imi place site-ul foarte mult si am achizitionat de multe ori, articole de imbracaminte si accesorii.

  Kissulici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu