23 iulie 2013

Gray roses nail art

Salutare!

  In ultimul timp am tot realizat modele cu trandafiri. Sper ca nu v-am plictisit cu acest gen de flori desenate pe unghii, deoarece si astazi tot un astfel de model am pregatit. Deja stiti ca imi plac unghiile colorate, insa astazi, am preferat sa port o manichiura mai linistita dpdvd al culorii. Am ales combinatia alb/negru/gri + strasuri.  
  Am fost si placut surprinsa de anumite blogger-ite pasionate de unghii ca si mine. Si anume Anca si Roxy au considerat util tutorialul meu despre Cum sa realizezi trandafiri? si au prezentat fiecare pe blog-urile lor, modelele realizate. 


Produse folosite: 

- oja gri din setul Urban Girl - Beauty Uk
- acrilice Oumaxi si Daco
- oja alba, neagra Natty (pentru water marble)
- carusel strasuri argintii  

xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu