02 iulie 2013

Fantasy mix polish

  Buna,

  Manichiura din postarea aceasta, intra in categoria experimente. :D Am combinat mai multe oje cu slicipi peste o baza neagra. 
  Rezultatul? O explozie de glitter colorat, care ma surprinde de fiecare data cu frumusetea lui, cand ma uit la unghii. Sper ca intelegi voi la ce ma refer. 


Cum am facut asta?

  Am aplicat o baza neagra, si apoi cate un strat din urmatoarele oje: 
- lac cu sclipici auriu, Gabrini nr. 400.
- lac cu sclipici fin albastru, Rapsodi nr. 359. 
- lac cu fulgi multicolori, Essence - Night in Vegas. 
  Stiu ca sunt multe straturi de lac, de aceea am ales sa le aplic pe fiecare in parte, o singura data. Toate acestea pentru o uscare mai rapida si pentru a nu incarca foarte mult unghiile. 

  Manichiura este usor de realizat, efectul este dragut si nu necesita mult timp. 
  Va pup
  

16 comentarii:

  1. Ce frumuseteeee! Avand in vedere ca sunt innebunita dupa sclipici manichiura asta e perfecta pentru mine :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Josephine. Stiu ca tie iti plac mult aceste manichiuri :D

      Ștergere
  2. Glitter all the way :) Superbe unghiute !! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe! Trebuie sa incerc si eu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Dee, daaa. Vreau sa vad si interpretarea ta :*

      Ștergere
  4. SI experimentul a reusit, arata super , nu ma satur la le privesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos arata! :D Ma duc cu gandul la bijuterii, probabil datorita sclipirilor atat de frumoase!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooo, ce frumos se vad unghiutele :) sclipesc de numa numa! Imi plac, cred ca daca puneai sclipici de toate culorile arata fix ca un curcubeu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuie sa incerc si eu varianta asta cu baza neagra. A iesit super :)

    RăspundețiȘtergere