06 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: Rainbow nails

Hello fetelor!

  Astazi blogosfera va fi inundata de multe curcubee. Daca tot nu am reusit anul acesta sa vad unul adevarat, am ocazia sa admir creatiile colegelor mele. Tema este preferata mea si tocmai de aceea am realizat 2 modele. Pentru primul, vazusem cu ceva timp in urma o manichiura cu acest ursulet. In copilarie, imi placeau desenele cu ei. 
  Este vorba despre "Care bears", ursuletii colorati care au pe burtica diverse lucruri ce-i reprezinta. Ursuletul ales de mine este Cheer bear, adica cel care te inveseleste. Simbolul lui este curcubeul, potrivindu-se la fix cu tema pentru colaborare. Am impresia ca seamana mai mult a purcelus. :D :)) 

 
Google image search
  Bonus: Un colaj in care va prezint curcubeul meu ce-mi inveseleste camera. :) Este un borcan plin cu stelute 3D din hartie, realizate de mine in urma cu foarte muuuult timp. Hope you like it! ^_^


  Astept cu drag parerile voastre.

Fetele care participa la aceasta colaborare, le gasiti mai jos:
  1. Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
  2. Maya MakeUp - http://mayadumitrescu.blogspot.ro/
  3. Andreea M. http://www.summer-gold.com
  4. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
  5. Agota - http://www.nailglaze.com
  6. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
  7. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
  8. Josephine - http://rainbowsinajar.blogspot.ro  
  xoxo

24 de comentarii:

  1. Foarte dragute si vesele!:)
    Me likes it ;)) :*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede că sunt muncite atât manichiurile, cât și steluțele ! Bravo ! Arată foarte bine toate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaaai, cat de simpatic e modelul cu ursuletuuu :X:X mi-ai adus intr-o secunda zambetul pe buze :*
    Si al doilea model e foarte dragut, dar pe primul il iubesc :x
    Foarte faina ideea cu borcanasul, cred ca ti-a luat ceva sa faci atatea stelute :D
    Multumesc ca mi-ai inveselit ziua :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul model este super cute! <3 <3 kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefania Petcu06.07.2013, 13:56

    uuuu!manichiura a doua ma face sa ma gandesc la jelurile cu zahar pe ele:)foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumosss... ambele manichiuri sunt superbe.. dar prima e preferata mea
    imi place si borcanelul .. mi-as dori sa realizez si eu ceva asemanator.. sa vedem ce va iesi
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  8. Primul model e asa adorabil :X , dar imi place si al doilea si borcanasul cu stelute ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, cat de minunate sunt! Au iesit perfect. Kiss

    RăspundețiȘtergere
  10. Ursulet sau purcelus ,nu conteaza ,e super dragut primul model ,m-am indragostit de el :X:X:X
    Si celalat e dragut si borcanasul la fel:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa o iau pe rand:
    * Cand am vazut primul model am zis "OMG, a desenat minunatia aia?! Ca e purcel, ca e ursulet, arata bestial!"
    * Apoi la al doilea model " WoW, ce colorat si frumos e!"
    * La final m-ai omorat "Madaaa, fa un tutorial pentru stelutele alea, ca vrea si eu!" :))
    Te pup!
    P.S.: In caz ca nu ti-am zis deja, geniale stelutele si ideea! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mada, sa nu crezi ca adoua manichiura nu este reusita, dar eu mor dupa prima. Iti si spun de ce : eu am ursuletul ala , e de plus si e micut , m-a si bufnit rasul cand l-am vazut pe unghiutele tale :))

    Te pup,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Amandoua modelele imi plac foarte mult insa primul este favoritul meu !Este asa de dragut!!!! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Primul model e adorabil, al doilea imi aduce aminte de jeleurile acelea lungi, acrisoare si imi face pofta de ele, iar stelutele sunt fantastice! Esti multilateral talentata! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  15. vai, ce mi-a placut postarea asta. inclin putin mai mult catre prima manichiura :). iar borcanul cu stelute este adorabil :).

    RăspundețiȘtergere
  16. ce superbe sunt modelele !!!
    Cel cu ursuletul e bestiala. Si stelutele sunt o minunatie :)
    pupici :X

    RăspundețiȘtergere
  17. Ambele sunt superbe dar cea cu ursuletul este chiar adorabila! Cum sa nu-ti placa? :-D

    RăspundețiȘtergere
  18. vai cat sunt de draguteeeeeee <3 mai ales primul model e dulce rau :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Minunate unghiutele tale!
    Minunateeee.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Din nou, Oau! Cat de bine poate sa arate. Ursuletul cu moaca de purcelus e super simpatic. Nu ma pot decide care imi place mai mult din cele doua. Poate ne arati si noua cum se fac stelutele acelea din hartie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult de tot pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca v-a placut primul model. Va pup pe toate. :*

    RăspundețiȘtergere