27 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 28. Gradient

Salutare!

  A mai trecut o saptamana aglomerata, inca care am avut multa treaba si abia am reusit sa tin pasul cu postarile fetelor si cu activitatea de pe Facebook. Insa nu am uitat de colaborare. Daca pana acum, realizam temele in avans, modelul de astazi l-am facut ieri dupa-amiaza, pe fuga... Mi-ar fi placut sa contribui mai mult la el, insa nu am avut prea mult timp la dispozitie.
  Pentru manichiura, am ales culori de vara: roz, lila si verde menta. M-am gandit sa nu las simple unghiutele, asa ca am folosit kit-ul Konad. Placuta m57, cu modelul zebra a fost alegerea mea. 
  In colaj, va prezint si gradient-ul fara model, inainte sa folosesc stampila.
  Astept parerea voastra la sectiunea comentarii.

  Si asa cum v-am obisnuit, va rog sa vizitati si restul colegelor, care iau parte la aceasta frumoasa colaborare:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu