19 iunie 2013

The Polishes Challenge: 5. Warm

 Buna dragele mele,

  E miercuri si blogosfera va fi invadata de manichiuri in culori calde. :D 
De data aceasta, am facut si un model. Asta pentru ca saptamana trecuta, am lasat unghiile simple si mi-a parut rau. 
  Am ales tot o oja din setul "urban chic", de la beauty uk.  Insa nuanta, este una piersica, potrivita pentru tema "Warm". Dupa mult timp, am folosit tehnica one stroke. Recunosc ca nu prea am mai exersat, insa sunt multumita de rezultat, avand in vedere ca in februarie am folosit ultima oara tehnica. Puteti vedea aici, modelul facut in urma cu ceva timp. 
  Am pozat si de aceasta data, ambele maini. :D Sunt multumita, ca am inceput sa am mai multa precizie si cu mana stanga. 



  Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete:

1.Cris'-http://crissscri.blogspot.ro/
2.Illy-http://nails-and-more.blogspot.com
3.Anca-http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

30 de comentarii:

  1. Superb one stroke-ul.Nici daca as exersa zilnic tehnica aceasta nu mi-ar iesi atat de bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana* Daca exersezi, sigur iese.

      Ștergere
  2. Superbe! <3
    Mie mi-e groaza sa incerc tehnica, o sa iasa gorile in loc de floricele.. :))
    Mi-am comandat pensule, sa vedem daca imi voi lua inima-n dinti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Abia astept sa vad si modelul tau :*

      Ștergere
  3. ce finutz arata <3 imi place tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mi-ar plăcea să am și eu acum o astfel de manichiură :)
    Foarte frumoasă și delicată !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa manichiura, iti multumesc pentru incurajare draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce super arata, eu nu stiu nimic despre tehnica asta, ar trebui sa googalesc despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Madalina. Tehnica este superba, insa e nevoie de multa indemanare.

      Ștergere
  7. Wow superba manichiura :) asa de delicata si frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa manichiura si modelul e impecabil .Imi palce si noul look al blogului:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ma bucur ca iti plac noua "hainuta" a blog-ului si merci pt comentariu :*

      Ștergere
  9. Ti-a iesit suuuper!! Care e mana stanga si care e dreapta? :)) Vad ca sunt perfecte ambele, felicitari scumpa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult scumpa! Le-am pozat pe amandoua :D

      Ștergere
  10. Suuuuper!! Eu nu observ niciun defect iar culorile merg de minune impreuna.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbeeee!!! In veci nu mi-ar iesi asa ceva, esti o experta! <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-a iesit superb! Arata asa frumos pe unghii :-*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-am spus ca esti experta. Minunat si perfect. Nu stiu cat trebuie sa exersez ca sa-mi iasa asa ceva. Bravo!!

    RăspundețiȘtergere