29 iunie 2013

Si castigatoarele sunt...

Gata si concursul! 


  Astazi a venit timpul sa anunt fetele castigatoare. Vreau sa va multumesc mult pentru inscrieri. Aveti mai jos lista completa cu fiecare participanta. 
  La acest giveaway, s-au inscris 16 doamne/domnisoare. Sunteti trecute in tabel, in ordinea in care am primit email-ul vostru cu modelul pentru concurs. Cele care se intreaba de ce sunt trecute unele dintre voi de 2 ori…este sansa in plus acordata de mine, fetelor care si-au luat din timpul lor si mi-au lasat ganduri frumoase la postarile mele.

  Prin asta, va multumesc ca m-ati vizitat, m-ati incurajat si mai ales am avut ocazia sa citesc comment-uri frumoase. Mai jos v-am atasat si 2 video-uri cu fetele castigatoare alese cu random.org. Telefonul meu filmeaza HD. Am ramas uimita de calitatea proasta pe care o au, dupa ce le-am incarcat aici :( Oricum se inteleg numerele extrase.

Primul premiu merge la:

video


 Alyce !!!

Al doilea premiu merge la:

video


Madalina Cheles !!!

  Felicitari dragele mele! In decursul zilei de astazi am sa va trimit un email si va rog sa imi dati reply la el cu datele voastre. Luni as vrea sa pun colete la posta. :)  

  Sper ca restul sa nu fiti dezamagite. Pe viitor am sa mai organizez giveaway-uri, insa fara conditia sa realizati o manichiura. Sigur vor exista mai multe inscrieri din partea voastra. :) 

  V-am pupat! 

12 comentarii:

  1. Yeyyyyyyy! So happy!!
    Mltumesc mult de tot!
    Felicitari si Madalinei!

    RăspundețiȘtergere
  2. wooooow :D
    Multumesc din suflet !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari fetelor!

    Madalina - Mie mi-a placut ideea giveaway-ului cu manichiuri. De fapt, asta este si motivul pentru care m-am inscris. Nu am participat niciodata la un giveaway clasic. Nu ma incanta sa castig ceva fara sa muncesc macar putin. Poate in viitor voi participa si eu, dar raman tot la ideea ca asa este mai interesant. Pupici!

    RăspundețiȘtergere