28 iunie 2013

Pink roses

Salutareee,

  A venit weekend-ul in sfarsit! 
  Am fost foarte lenesa saptamana aceasta si nu am reusit sa realizez niciun model. Astazi am luat masuri :D 
  La ora 14:00, am scapat de la serviciu si ajunsa acasa, m-am pus pe treaba. Chiar daca oboseala de toata saptamana s-a acumulat, timpul petrecut in realizarea modelului, m-a facut sa uit de treburi si griji. 
  Trandafirii sunt sursa mea de inspiratie de astazi. Voiam de mult timp sa fac aceasta manichiura, insa mereu realizam altceva. Sunt multumita de rezultat, fiind prima oara cand incerc un astfel de model. 

  Voi ce parere aveti ?

  Va prezint si modelul facut de Ana Maria (participanta cu nr. 14) pentru concurs. Astazi este ultima zi de inscrieri. Maine, cand am sa fac postarea pentru colaborarea de sambata, am sa public si fetele castigatoare selectate cu random.org.


  Modelul Andreei (participanta cu nr. 15)


  Modelul propus de Alyce (participanta cu nr. 16)


  Va pup!

16 comentarii:

  1. Sunt spectaculosi trandafirasii tai! Extrem de bine ti-au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Senzationala manichiura ta! Cand am dat click sa citesc postarea ma gandeam ca sunt stickere sau ceva, sunt perfecti trandafirii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai:x :x daca asa au iesit de perfecti de prima data,cum o sa-ti iasa a 10-a oara?Superbi de-a dreptul.:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superba manichiura ta!
    Esti atat de atenta la detalii incat ma astept ca la urmatoarea manichiura sa zaresc si roua de pe petalele trandafirilor.
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata atat de frumos!Sunt speciali trandafirasii <3

    RăspundețiȘtergere
  6. deci deci deci deci deci fara cuvinte, nici nu stiu ce sa iti zic :| mi se pare putin sa zic ca sunt minunati <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pentru ca unghiutele ti le-ai facut si ai putin timp liber,ai un tag la mine pe pagina :).

    http://gothangelworld.blogspot.ro/2013/06/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit atat de perfect ca parca nu pot sa-i privesc, imi fug ochii, sunt prea wow! :X Nu stiu cum sa-ti zic, dar modelul e extraordinar, incredibil, cel mai cel!! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. AAAAa...... serios daca stiu ce sa zic despre ei sunt EXTRAODRINARI ;SUPERBI ; MINUNATI si cum mai vrei tu arata WOW.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumosi sunt trandafirasii tai! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mada, tu esti o adevarata artista, altfel nu imi explic cum poti sa desenezi ceva atat de frumos, cu atat d emulte detalii , pe o suprafara atat de mica. Felicitari! De fiecare data ma uimesti.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt superbi trandafirasii , nu am cuvinte cum sa-i laud mai bine :)
    Nici nu pot sa-mi dau seama cum ai reusit sa-i faci atat de adevarati. pupici :X

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc fetelor pt gandurile frumoase. Va pup pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Oooooo.....ce frumos ti-au iesit,MINUNATI <3<3<3

    RăspundețiȘtergere