14 iunie 2013

O saptamana plina de cadouri :)

Buna dragele mele,

  Saptamana care tocmai s-a incheiat a fost una foarte buna pentru mine. Pe 3 iunie a fost ziua mea, iar pe 6 iunie, am primit 2 mesaje cu vesti minunate. Si anume 2 bloggerite dragi mie, pe care le urmaresc constant, s-au decis sa ma faca fericita si m-au anuntat ca sunt castigatoare pe blog-urile lor. Yay, for me!
  Prima dintre ele este Larisa Duta, detinatoarea blog-ului http://larisa-duta.blogspot.com/. Sigur o cunoasteti foarte bine. Blog-ul ei l-am descoperit in urma cu ceva timp. Mi-a placut modul de prezentare a postarilor, review-urile complete pe care le face la anumite produse si mai ales stilul ei.Si pentru ca am fost o comentatoare fidela pe blog, ea a decis sa fiu una din cele 2 castigatoare. 
  Ii multumesc inca odata Larisei, pentru premiu si va invit sa vedeti in ce consta acesta.

  Am primit 1 sapun natural/solid de la Soapmill, pentru piele normala si uscata + 1 voucher de reducere 20% la produsele cosmetice. Are un miros persistent si foarte placut si am inceput deja sa-l folosesc. Mi-a placut mult cutiuta in care a venit sapunul. Are un imprimeu dragut, dupa cum puteti vedea si in poza. 
  Al 2-lea produs primit este un toner anti-tantari, care presimt ca imi va fi foarte util vara aceasta :D Plus ca mirosul lui te revigoreaza intr-un mod placut. 
  Din partea Kurtmann, am primit un voucher electronic, in valoare de 50 lei + transport gratuit. Este unul din site-urile mele preferate de imbracaminte si accesorii, de la brand-uri cunoscute si la preturi accesibile. Am folosit voucher-ul primit si mi-am comandat o bluzita alba cu broderie si croiala baby-doll si un bolero galben pai, ambele marca Stradivarius. 
  La cele prezentate mai sus, s-au alaturat si 5 mostre (de la Lóreal, Vichy si Yves Rocher), pe care urmeaza sa le incerc. 
  Si nu in ultimul rand, un produs care ma reprezinta in totalitate. Si anume o oja Astor din gama DeLuxe. Este un rosu superb. Sper sa nu te superi Larisa, insa oja o voi folosi pentru colaborarea de maine cu tema: Metallic nails. De aceea nu am facut o manichiura acum. :)

  A 2-a persoana care mi-a dat vestea minunata, este Ana Maria. Iti multumesc, draga mea pentru premiu.  
  Coltul ei colorat, l-am descoperit recent si ma bucur foarte mult. Avem ceva in comun si anume, unghiile mici. Insa asa cum spune si ea in prezentarea de pe blog, chiar daca nu ai unghiile lungi, asta nu este o piedica sa le colorezi. Mai ales cand pasiunea ta poarta denumirea de nail-art. In poza de mai jos, este cadoul primit de la ea. Abia astept sa le incerc! 

  Vestile bune s-au tinut lant, deoarece, pe data de 9 iunie, am aflat ca sunt a 2-a castigatoare la giveaway-ul Sandrei. Ea a sarbatorit 2 ani de blog si cu ocazia aceasta, a organizat un concurs, in care am avut de realizat un model Disney.  
  Premiul castigat consta in: ulei de corp si o crema de maini de la Anian Triodeluxe + o oja China Glaze (Keep calm paint on), fiind si prima oja de la aceasta marca. :D Multumesc inca odata.

Cam atat pentru azi :P

Sa nu uitati de giveaway. Va astept cu modele de vara pe misshappyandhernails@yahoo.com

18 comentarii:

  1. Buna,
    La multi ani si multe impliniri!
    Ajutati o studenta cu licenta. Daca aveti varsta intre 16 ani - 27 ani si dorinta de a face un bine, va rog din suflet sa imi ajutati fiica sa-si poata sustine licenta in psihologie prin completarea unui chestionar. Nu aveti de trecut numele sau nr. de telefon.
    Daca nu va incadrati la varsta si doriti sa ma ajutati, preluati articolul pe blogul dvs. de pe blogul meu Coltisor de Rai
    Pentru ambele variante, ca recunostinta link-ul de blog al dvs. va fi afisat in acest blog timp de 3 luni.
    La finalul chestionarului exista un buton cu Trimite, cand se apasa pe el se inregistreaza rezultatele.
    Chestionar de completat
    Va multumesc din suflet pentru timpul acordat, bunavointa si ajutor!
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce perioada superba ai avut!:D Felicitari,ma bucur pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, Mădălina ! Îți mulțumesc și eu pentru cuvintele frumoase și pentru tot ce ai făcut ! Este în regulă. Deabia aștept să văd ce altă frumoasă manichiură vei crea ! Ești foarte talentată ! Felicitări pentru ambele premii ! Să folosești produsele toate, toate cu drag și să porți ceea ce ți-ai cumpărat cu plăcere ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi, hi! Ce m-am bucurat cand am citit! Multumesc mult!
    Cu contul de facebook ai rezolvat ceva? Intreb pentru ca acum mi-au facut-o mie cu cel de pe Ana Maria, considera ca nu este numele meu real.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate bunatati. <3
    Sa le folosesti cu placere pe toate. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa te bucuri de produse!! :*
    De-abia astept sa vad manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce cadouri frumoaseee :) sa le folosesti pe toate cu drag, scumpa mea :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. SA le folosesti pe toate cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere pe toate !

    RăspundețiȘtergere
  10. bravo, sa le folosesti cu placere draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur pentru tine, sa le folosesti cu drag si spor! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de cadouri, e clar, se vede cine a fost cuminte :)) Iti doresc sa le folosesti pe toate cu spor si placere .

    Pupici multi,
    MAria:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca iti face placere, asteptam un review al produselor Soapmill, sapunul natural si toner-ul anti-tantari. :)
    Silvia, www.soapmill.ro.

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani si felicitari !
    Sa le folosesti pe toate cu mare placere :X

    RăspundețiȘtergere
  15. vopselele acrilice le-ai luat pentru manichiuri ? :*

    RăspundețiȘtergere