03 iunie 2013

It's Giveaway time!

 
sursa: Google image search

Salutare fetelor,

  Sunt bucuroasa sa va anunt ca organizez primul meu giveaway. Premiile sunt cumparate din banutii mei, asa ca nu exista niciun sponsor oficial. :) 

  Sper sa respectati toate regulile si sa le intelegi.

Reguli de participare:

1. Sa dati like pagini mele: MissHappyAndHerNails

2. Sa dati share public la acest concurs, sa afle si alte doamne/domnisoare

3. Sa ma urmariti prin GFC

4. Sa realizati o manichiura cu tema "Summer" si sa faceti o poza clara, in care sa adaugati si o foaie cu mesajul: "Particip la concursul organizat de Madalina"
  • Accept orice tehnica sau accesorii aplicate pe unghii, insa nu accept unghii false sau facute la salon.
  • As prefera sa realizati totusi un model, nu doar date unghiile intr-o singura culoare.
5. Sa imi lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele vostru de Facebook si adresa de email.

  M-am gandit ca e frumos din partea voastra sa va implicati putin pentru acest giveaway, de aceea am cerut sa realizati o manichiura cu tema "Summer".
  Pozele voastre am sa le incarc pe blog. Este necesara una singura in care sa apara unghiile voastre cu modelul facut si foaia. Apoi sa o trimiteti pe adresa mea de email: misshappyandhernails@yahoo.com , iar la subiect sa treceti "pentru concurs". 
  M-as bucura, sa va inscrieti in numar cat mai mare, asta daca va plac premiile. :)
  Fetele care au fost active pe blog, au o sansa in plus.  Este un mic bonus din partea mea pentru ele.
  Fetele care se inscriu si nu indeplinesc toate conditiile, nu intra in tragerea la sorti. Castigatoarele vor fi alese cu random.org.
  Concursul este valabil pe teritoriul Romaniei si este adresat doar doamnelor si domnisoarelor. 


Perioada concursului: 3 iunie - 28 iunie ora 23:59

  Imi rezerv dreptul la 2 zile (29-30 iunie), de a realiza lista cu participante si a efectua extragerile.  Am sa anunt pe pagina mea de Facebook si prin mesaj, fetele castigatoare. Acestea sunt rugate ca in maxim 48 de ore de la anuntarea lor, sa imi trimita un reply cu datele complete, pentru a expedia cat mai repede premiile.   

Premiul I consta in:
- Oja holografica GOSH 549 Holographic Hero
- Oja Flormar Supershine nr. U05
- Matrita din silicon A24
- Carusel decoratii argintii 



Premiul II consta in:
- Oja Golden Rose Jolly Jewels nr. 115
- Tratament cuticule Orkide
- Matrita din silicon A23
- stickere flori unghii 



Succes si astept inscrierile voastre!

29 de comentarii:

  1. felicitari pentru primult tau givaway draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci lucia. Sper sa te inscrii si tu :*

      Ștergere
  2. Oau, super tare!!! Particip si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept si modelul tau Sascha :D

      Ștergere
    2. L-am trimis :D Facebook: Sascha Mein, mail: sascha.mein@hotmail.com si link-ul de share https://www.facebook.com/sascha.mein/posts/10200940097042547

      Ștergere
  3. Felicitari! Nume fb: Tanase Georgia, email: georgia.tanase@gmail.com, share: https://www.facebook.com/tanase.georgia/posts/534167253296703
    Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  4. FElicitari pentru primul giveaway , imi palce foarte tare tema si sigur o sa fac si eu o manichiura pt concursul tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept mada cu mani :*

      Ștergere
    2. Nume FB :Madalina Spac
      E-mail: madalina_35_mada@yahoo.com
      Pupici :*

      Ștergere
  5. tare ma bate capul sa incerc si eu, desi mi-am taiat gherutele.. :))
    La cat mai multe participante! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Fb Borza Nicoleta
    e-mail nicoleta_borza@yahoo.com
    Bafta, pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. FB : Madalina Cheles
    E-mail : maqalina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa particip si eu ,numai sa imi vina in minte un model dragut ! :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept cu mare drag Sandra. Te pup si eu.

      Ștergere
  9. Acuma am facut si eu unghiutele si ma gandesc ca ar merge:) maine o sa fac poze sa iti trimit sper :D

    RăspundețiȘtergere
  10. FB Eca Ty
    Email o_fata_simpla1993 [at] yahoo [dot] com

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata,ti-am trimis si eu mail )
    Fb:Cris Raduly
    GFC:Cristina♥Cris
    cris.raduly(@)gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Fb Oana Gabriela
    Email onutza97@yahoo.com
    share https://www.facebook.com/onutza97/posts/554462957926380?notif_t=like

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume: Andra Kitty
    E-mail: mistique_katt@yahoo.com
    Share: http://www.facebook.com/SophiesNailArtDreamland/posts/596423630389660

    RăspundețiȘtergere
  14. Am trimis si eu mailul. :D
    GFC: Alexantza
    FB: Alexantza's Wonderland
    Mail: alexantza[at]yahoo[dot]com
    Share: https://www.facebook.com/BijuteriiHandMadeAlexantzA/posts/465908536828650

    RăspundețiȘtergere
  15. Facebook: Carla Sas-Abraham
    Mail: sunafterstorm.blog@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Stefania Petcu27.06.2013, 17:18

    Facebook: Stefania Petcu
    mail: mirilush@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Facebook: Unghiutele mele
    E-mail: dragonladyam@gmail.com
    GFC: UnghiuteleMele

    RăspundețiȘtergere
  18. fb : Andrea Andreea
    e-mail : mandreea092@gmail.com
    gfc : Andreea M.
    share: https://www.facebook.com/m0v.rpd/posts/680647098617140

    RăspundețiȘtergere
  19. Fb: Alyce InTara Minunilor
    mail: alycrys1@gmail.com
    GFC: Alyce
    Share: https://www.facebook.com/AlyCrys/posts/471014246319305

    RăspundețiȘtergere