23 iunie 2013

Fete noi inscrise in concurs

Buna dimineata!

  Concursul organizat de mine, mai este valabil o saptamana. Asa ca inca 3 fete s-au inscris la giveaway.
  Ieri dupa-amiaza, am primit mesaje din partea Andrei, a Alexantzei si a Carlei, cu modelele lor. Si cum bine stiti, realizez cate o postare dedicata fiecarei fete care se decide sa participe. Si pentru ca am primit mai multe inscrieri in acelasi timp, am facut o postare in care le-am inclus pe toate 3. Sper sa nu se supere niciuna dintre ele. :)
  Va reamintesc ca va puteti inscrie pana vineri, 28 iunie. Urmand ca pe 29-30 iunie sa aibe loc extragerile. Va spun inca odata, nu este nevoie sa faceti un model greu. Puteti realiza absolut orice, doar sa nu fie intr-o singura culoare unghiile. 
  Pentru detalii despre giveaway, intrati aici
  Va las cu manichiurile fetelor, care imi plac foarte mult. Multumesc dragelor :*

Modelul Andrei:



Modelul Alexantzei:



Modelul Carlei: 




  V-am pupat! 

8 comentarii:

  1. Ce-mi plac florile Andrei! <3 Iar Carla are niste unghii absolut superbe!
    Multumesc mult, ma bucur ca am reusit sa particip!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stefania Petcu23.06.2013, 10:39

    Numai manichiuri frumoase!va felicit fetelor, poate imi incerc si eu norocul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt foarte frumoase :) imi place mult cel cu motiv marin :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Faorte frumose toate 3 modelele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am concurenta, nu gluma! ^_^
    Fetelor, sunteti foarte talentate!
    Multumesc Madalina pentru acceptarea in concurs! :D
    Bafta, fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mare placere fetelor. Va pup si eu si va urez bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce unghiute frumuu! Cum zicea si Carla unghiutele mele de azi seamana cu ale ei:) de la concurs (http://catallinanails.blogspot.ro/2013/06/manichiura-in-doua-culori.html)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoase toate

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere