03 iunie 2013

Colorful water marble

Buna dragelor,

  Postarea aceasta este una super rapida. Am vrut sa va arat modelul meu preferat pe care il port pe unghiute in acest moment. Un water marble in culori tari.
  Azi este ziua mea. :D Am mai imbatranit cu un an :D 

Ei, ce parere aveti? Va place combinatia?


Va pup si aveti grija de voi

28 de comentarii:

  1. La multi anisori! deh, esti tare batranica tu, ce sa-ti povestesc! :))))

    iar imi place la nebunie manichiura ta :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci alina :* Sunt sunt, am facut 28 :P Te pup

      Ștergere
    2. esti de varsta mea :)))). numai ca eu ii fac in octombrie :).

      Ștergere
  2. La multi ani fericiti!!!
    Ca de obicei faci un water marble perfect!! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani cu multe bucurii si sanatate.
    Manichiura:super

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI!
    superb modelul de unghii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Combinația e minunată ! Culorile sunt așa de vesele și de potrivite prezentului anotimp ! ^_^
    La mulți și fericiți ani ! Îți doresc, de asemenea, să ai parte de tot ce e mai bun și mai frumos pe lumea asta !
    Have fun today !

    RăspundețiȘtergere
  6. LA multi ani! :* :*
    Manichiura la fel de minunata ca de obicei. :)
    upici

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANII!!!draga mea ,water marblel-ul tau e perfect pentru ziua ta vesel, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani! ce superbe sunt unghiile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca la 28 de ani te consideri bratana , la 70 ce-o sa mai faci ?
    LA MULTI ANI!!!
    Iar unghiutele sunt superbe , si culoarile se potrivesc foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha :)) o sa ma vait mai rau ca acum. Merci Mada :*

      Ștergere
  10. Am si eu un pisic la fel ca al tau, are 14 ani si il iubesc ca pe ochii din cap. Felicitari, esti foarte talentata, eu nu sunt, dar imi cresc unghiile de un metru si nu se rup, macar cu asta sa ma laud. :)) bine ca macar machiajul imi iese, altfel eram oribil de frustrata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci. A mea e pisicuta si are 6 ani. Cat despre unghii. Si eu mi-as fi dorit sa le am lungi si frumoase, insa ma limitez la cat sunt ele.

      Ștergere
  11. La multi multi ani, sa ii sanatoasa, fericita si sa ai si acel strop de noroc!
    Eu am vazut acesta tehnica pe youtube acum cativa ani, insa am incercat doar o data si a fost un dezastru. Ale tale au iesit minunat, ca de obicei.

    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Maria :* Nu te da batuta, mai incearca. :D

      Ștergere
  12. La multi ani !!! Multa fericire si implinirea tuturor dorintelor ! Imi place foarte mult manichiura ! E asa de vesela :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani draga mea >:D< Unghiutele sunt fantastice, superbe, perfecte :X Chiar raman mereu uimita ca iti ies atat de perfecte, te felicit :*

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani!
    O manichiura cu un model tare vesel :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani !
    Manichiura e super, vesela si colorata.
    Nu am incercat niciodata metoda asta , mi se pare cam grea, probabil trebuie sa-i dau de gust :)

    RăspundețiȘtergere