29 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:24. Inspired by a flag

Buna fetelor,

  Pentru astazi am avut 2 lucruri importante de bifat pe lista. Si anume, sa realizez manichiura pentru colaborare si sa anunt castigatoarele la giveaway! S-a nimerit ca anuntarea fetelor sa coincida cu challenge-ul de sambata. Asa ca putin mai tarziu, revin cu un post nou in care am sa public lista cu cele inscrise cat si ce a ales random.org. Sa revenim...
  Pentru mine a fost cam dificila tema si nu prea m-a incantat sa desenez steag pe unghii. Nu este genul meu de model pe care sa-l port, insa m-am conformat si am incercat sa indeplinesc sarcina. 
  Steagul desenat, este cel al insulei Puerto Rico :D Daa, m-am gandit la plaja si mult soare. 
  Insula apartine teritoriului Statelor Unite si se remarca prin plajele cu nisip moale si auriu, spalat de ape calde de culoare turcoaz. Si chiar daca nu este o insula foarte bogata, aceasta detine al treilea sistem de pesteri subterane din lume. Si nu in ultimul rand, o padure tropicala, alcatuita din rezervatii protejate, cu specii de animale si plante unice. 
  Aceasta are numeroase puncte de atractie, o cultura bogata, iar locuitorii traiesc intr-un pas alert, viata de noapte pe ritmuri latino.

sursa: http://ranabanerjee.org/

  Acum ca v-am spus cate ceva despre sursa de inspiratie, urmeaza sa va prezint modelul de pe unghii. Am desenat steagul pe un singur deget, iar pentru restul am folosit tehnica Saran wrap. Este prima oara cand o incerc si recunosc ca nu prea ma dau in vant dupa ea. Am apelat la aceasta tehnica pentru a simplifica modelul. 
  Va rog sa fiti sincere si sa imi spuneti parerea voastra. Modelul l-am facut saptamana trecuta :)) M-am gandit ca nu voi avea mult timp si sa nu raman in urma. 





Fetele care poarta astazi manichiura cu steag sunt:
 

1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
3. Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

15 comentarii:

  1. Sunt superbe! Eu chiar am intrat de curiozitate pe blog sa vad cu ce tehnica le-ai realizat pt ca arata super, ma duce cu gandul la apa marii <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place muuult ce ti-a iesit! Nu ma vad purtand steag pe unghii, dar arata genial cel putin in poze! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu prima poza m-ai dat gata, clar :)) dar laudele pentru model nu sunt datorita acelei poze, ci pentru ca ti-a iesit super manichiura, asa felicitari pentru inca o manichiura reusita (nu ca as fi vazut la tine ceva nereusit) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Stefania Petcu29.06.2013, 15:13

    Mie mi se pare ca ti au iesit destul de bine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. oh, interpretarea ta e fantastica! Si eu tot steagul asta am realizat (si al Cubei), dar iubesc interpretarea ta. Nuanta de albastru e superba, iar cu tehnica saran wrap mereu ies modele superbe.Ma duce cu gandul la mareee

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa manichiura :* stii manichiura ta imi aduce aminte de femeia minune parca asa era, chiar daca ea era cu steag american :D parca de ea imi aduce aminte modelul tau

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt super si in plus sunt purtabile, cel putin eu le-as purta. Felicitari!

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine m-ai facut sa imi doresc o vacanta in Puerto Rico.
    Manichiura ta e foarte frumoasa , am incercat si eu tehnica si am reusit sa pun mai multa oja pe degete decat pe unghii.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Puerto Ricoooo! Fain steagul lor si super interpretarea ta! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt superbe, tehnica nu am incercat-o nici eu...ma gandesc daca nu-mi iese ar trebui sa o iau de la capat si nu stiu daca as avea rabdare :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Super frumoase! la fel si peisajul <3

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere