22 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:23.Half Moons

  Yeap, it's Saturday again! :D Si tema pentru astazi este "Half moons". 
  Aveam in minte un alt model pe care voiam sa-l realizez free hand, insa am fost ocupata si mi-a ramas putin timp la dispozitie. Asa ca am ales sa fac ceva mai simplu. 
  Cu ocazia aceasta inaugurez si prima oja mata pe care o detin. Este vorba despre Golden Rose matte nr. 01. Un roz aprins, perfect pentru vara. Aceasta mi-a sarit in ochi la stand, insa sunt si altele in colectie mult mai superbe. Oja a costat in jur de 12 lei.    
  Pentru model, am desenat cate un semicerc pe fiecare unghie. Nu am mai avut rabdare sa folosesc benzile pentru french, pentru ca se lipesc prea tare si mereu se lua cu tot cu oja :| In colaj va prezint atat oja simpla fara top coat, cat si cealalta varianta. Am folosit lacul meu preferat de la Essence - Circus Confetti. 
  Va las cu pozele!

  

  Nu uitati sa faceti o vizita si fetelor care iau parte la aceasta colaborare:

1.Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
3.Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro/

15 comentarii:

  1. Hehe, am fost gand la gand cu rozul mat:D Frumoasa manichiura, topperul de la Essence e super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte misto arata cu topper-ul de la Essence <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit supeeeer!! Imi plac la nebunie asa cu sclipici :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Aratau bine si fara particulele colorate, insa cu ele sunt dementiale:D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult combinatia de culori :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super! Imi place rezultatul tau. (si eu am ales tot glitter pt. zona accea :-D)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos arata , cobiantia dintre roz si negru e una dintre perferatele mele .

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata suuuperb! Imi plac tare, tare mult! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. superb lacul Essence! imi place mult rezultatul :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. ce haioase si vesele sunt!! ador top coat-urile acestea essence, pacat ca la noi nu se gasesc :(

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt frumoase si mate si lucioase :D

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt suuuuuperbe ! lacul de la Essence a fost cireasa de pe tort :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere