15 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:22. Metallic Nails

Salutare fetelor!

  Este sambata, ora 12:00 si cum bine stiti azi avem tema "Metallic nails" pentru colaborare. Mie personal nu imi plac ojele metalice. Detin cateva si nu prea le-am folosit. 
  Pentru azi, am ales S-he 317, aceasta fiind un dupe al ojei Chanel Peridot. Culoarea nu o pot descrie in cuvinte si imi pare rau ca nu am reusit sa o surprind in poze. Insa pe internet, anumite bloggerite, au imortalizat-o exact asa cum este ea si in realitate. Oja se gaseste exclusiv in magazinele DM. 
  Nu m-am simtit foarte bine zilele acestea si de aceea nu am pregatit o manichiura speciala. Am vrut totusi sa iau parte la colaborare. Ca sa nu las unghiile simple, am folosit instrumentul pentru puncte. 
  Promit sa ma revansez zilele urmatoare cu un model cat de cat ok, la care sa contribui mai mult.  


Fetele care au decis sa poarte azi unghii metalice le gasiti mai jos:

1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2 . Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
3. Alisa - http://btl-allysa.blogspot.ro/

Si un mic bonus: 

  I-am promis Larisei, ca voi realiza o manichiura cu oja primita de la ea.  Este o oja Astor, nuanta Rojo pasion, din gama DeLuxe. Nu folosesc foarte des rosu, pentru ca unghiile mele nu sunt perfecte. Insa am facut o mica exceptie. 
  Am pastrat tematica din cadrul colaborarii de azi si am aplicat accesorii metalice aurii, in forma de inimioara. 



V-am pupat si weekend placut!
NU UITATI DE GIVEAWAY.

39 de comentarii:

  1. Ambele manichiuri sunt frumoase! Dar prima e superba! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima manichiura arata super cu acele bulinute! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult manichiura aurie. Cred ca am o perioada aurie acum...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt foarte frumoase :), imi plac inimioarele tale :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca arata foarte bine!! Dar mie imi place mai mult cea cu inimioare, e asa draguta :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Cica un model simplu :) e simplu si foarte frumos :* mie imi place si a doua e foarte sweet asa pentru ziua indragostitilor :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anca, pai am pus doar niste buline :)) e simplu. :*

      Ștergere
  7. Sunt superbe combinatiile de culori :X Auriul e superb si asa simplu cum zici tu cu bulinutele arata magnific.
    Imi plac si inimioarele super mult. Sunt obisnuita sa vad la tine unghiute frumoase si de asta imi face si placere sa iti vizitez blogul :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :) :) ambele imi plac dar mi se pare superb modelul cu inimioare!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos modelul cu bulinute.. imi place foarte mult
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador primul model!Este interesant :D
    Cat despre al doilea...e foarte foarte frumos!Eu una, as purta numai rosu pe unghii daca s-ar putea :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ana, rosul este frumos, insa pt cine are unghii frumoase :P Pupici

      Ștergere
  11. vao ce faine sunt amandoua.. plase :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu stiu daca am vreo oja metalica cu adevarat. Si e chiar frumoasa manichiua ta, nu ai de ce sa te stresezi! :*
    Si oja rosie e superba, iar inimioarale alea imi fura ochii! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci AlexantzA :)) :* Nici eu nu am foarte multe, pentru ca nu prea folosesc.

      Ștergere
  13. Ma dai gata de fiecare data cu manichiurile tale!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce faine sunt !!!
    Prima imi palce la culme .Iar de a -2a ce sa zic , am o pasine pentru forma de inimioara deci big like pt ea:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Prima mani este foarte tare! Placeee! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac mult ambele manichiuri, n-as putea sa spun ca am o favorita. Ai facut o treaba minunata, ca de obicei :*

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt superbe amandoua :)
    eram curioasa cum este oja S-he ca si rezistenta, eu mi-am luat top-base si a doua zi oja mi s-a cojit cu totul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Madalina. Cam in a 3-a zi incepe sa se cojeasca, insa nu o folosesc foarte des. Pupici.

      Ștergere
  18. ce bine arata! prima este gorgeous! ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. primul model e superb, imi place mult, si nuanta ojei, refelxiile si punctuletele/buline :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoasele ambele manichiuri!:)
    Bravo draguta! :*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere