01 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri 20. Glitter

Hello girls,

  A sosit o noua tema in colaborarea noastra de sambata. Astazi toata blogosfera va fi bling-bling, caci tema aleasa este Glitter.
  Pentru model, am folosit placuta Konad m57, zebra print. In ultimul timp am folosit-o des. Cele 2 oje sclipicioase sunt All Sun nr. 68 si Farmec Disco nr. 31. 



 Fetele participante la aceasta tema sunt:

1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2. Anne Marye - http://all-in-one-blog-by-annemarye.blogspot.ro/
3. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/

xoxo

25 de comentarii:

  1. Ce manichiură frumoasă ! Cu siguranță unghiile vor ieși în evidență în orice cadru !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Larisa. Din pacate le-am sters :P Sa fac un water marble :D

      Ștergere
  2. Are mov, are sclipici, deci e superba manichiura ta! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place sclipiciul ce l-ai aplicat pe oja ajba

    RăspundețiȘtergere
  4. O manichiura divina si sclipicioasa - pe placul meu. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase, cum ai reusit sa aplici sclipiciul cu placuta eu nu pot? pupici:}

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela, am dat unghia cu lacul cu sclipici si apoi am stampilat modelul cu oja speciala alba. :D Merci mult :*

      Ștergere
    2. scuze acum m-am uitat mai bine la poza parea ca e invers, multumesc :D

      Ștergere
  6. Superbe ti-au iesit unghiutele. Imi place la nebunie movul ala sclipicios . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte cute si girly manichiura :* imi place

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai de mult am zis ca imi iau si eu oja Farmec, dar n-am mai luat-o :)) arata tare bine la tine mai ales ca ai facut si un model frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce sclipicioasa e mani ta si e si faorte frumaosa:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum se vede modelul zebra cu alb peste oja colorata! Trebuie sa il incerc si eu(free hand ca n-am placuta). Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  11. wow e super

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunata!
    Minunata si iar minunata. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. tema asta e preferata mea :) , au iesit tare fain :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult fetelor. Va pup si va imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  15. se vad foarte frumos, imi plac in special unghiile cu modelul stampilat :d

    RăspundețiȘtergere
  16. E o manichiura superba!! Imi place movul acela :x

    RăspundețiȘtergere