07 iunie 2013

Butterflies everywhere (o postare mai diferita)

Hi pretty ladies,

  In postarea aceasta vreau sa va prezint un model colorat, perfect pentru vara cu oja mea favorita si mai ales cu fluturi. Cine ma cunoaste stie ca am o slabiciune pentru aceste insecte. Ma fascineaza simetria, culorile si frumusetea lor, inca de cand eram copil. 
  Si acum la 28 de ani, am ramas cu aceasta slabiciune pentru ei. 
  Pentru modelul de pe unghiute, am folosit placuta Konad m36 si oja mea preferata nr. 115, din colectia Jolly Jewels. Este prima data cand folosesc oje normale pentru stampilat. :D si am parte de un rezultat foarte bun.

Ce parere aveti de model?

   
  Si ca sa vedeti ca obsesia pentru fluturi m-a urmarit odata cu trecerea anilor, vreau sa va arat in primul rand tatuajul de pe ceafa :D 
  L-am facut pe 7 februarie 2010, intr-o iarna cumplita :)) Vremea de afara nu m-a descurajat deloc de la decizia mea. Persoanele care nu sunt de acord cu astfel de chestii, sper sa se abtina de la comentarii rautacioase.
  La noi inca exista conceptii aiurea, cu privire la aceasta arta.Stiu ca multe sunteti familiarizate probabil cu acest model de tatuaj, insa pentru mine nu a contat ca il mai au "n" persoane. Este unic, in primul rand ca este pe pielea mea si intr-un loc diferit.


  Un alt obiect decorat cu fluturi, este ceasul de perete. L-am comandat, anul trecut in aprilie, de pe site-ul www.beclockwise.ro.


  Nici sifonierele mele nu au scapat de amprenta fluturasilor :)) Nu mai stiu exact site-ul de unde am comandat sticker-ul, insa stiu ca l-am luat printr-un voucher la un pret foarte convenabil.


 Cu ocazia aceasta ati mai aflat cate ceva despre mine. :P

Va pup si va doresc un inceput de weekend minunat! 
Si nu uitati ca va astept inscrierile in continuare la Giveaway.

 

34 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura :) imi plac mult fluturasii tai :)
    Foarte frumos tatuajul, dar sper ca nu te superi ca intreb, tu l-ai preferat alb si negru eu l-as fi vazut colorat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anca. Da, si mie mi-ar fi placut sa fie colorat, insa baiatul care mi l-a facut, mi-a spus ca in timp culorile se estompeaza. Si asa ca l-am lasat simplu :*

      Ștergere
  2. Moaaa! Ai tattoo! Cool! Manichiura e tare vesela; tre' sa imi iau si eu oja JJ! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. e superb modelul nu stiu cum ai reusit fluturasi sa-i stampilezi cu oja normala mie nu-mi ies, ador tatuajul tau ma tenteaza de mut timp si pe mine unul, si eu am o mica obsesie pentru fluturi,pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ela. Si eu m-am mirat ca s-au transferat asa bine. :*

      Ștergere
  4. Super draguta manichiura si potrivita pentru vara,la fel cum ai spus si tu :).Imi plac tatuajele de mor,dar niciodata nu am avut curaj sa merg pana la capat cu aceasta pasiune :).Imi place mult tatuajul tau,nu am vazut acest model de fluture pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vanyna :* si mie imi era putin frica :))

      Ștergere
  5. Vai ce frmoooos e tatuajul (de mnichiura nu mai spun nimic, cred ca stii ca o ador ;))).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. O manichiura superba, care m-a si emotionat pentru a si mie imi plac fluturii enorm. Imi dau un sens vietii si ma fac sa traiesc mai activ si mai intens (Carpe Diem!) In plus, fluturele ajunge creatura perfecta in urma unei transformari (iarasi, in viziunea mea, fluturele imi inspira schimbarea - Be the change you want to see in the world!). Si eu vreau sa-mi fac un tatuaj cu fluturi pentru ca aceste creaturi minunate au o semnificatie mare pentru mine si ma motiveaza in viata.
    Te pupacesc si ma bucur pentru faptul ca ne asemanam in acest sens.
    Semnat - The Girl with the Butterfly Tatto - Roxana. Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, ce comment dragut. Ma bucur draga mea, ca avem ceva in comun. Si ai mare dreptate cu ce ai spus. Te pup. :*

      Ștergere
  7. o manichiura vesela ai azi,iar ceasul ma incanta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Woooowww!! Nu stiam ca ai un tatuaaaaaaj!! Cum de nu mi-ai spus? :D Foarte tare :) Iar manichiura e superba, esti inconjurata de fluturasi din toate partile :)) de fapt...cred ca chiar tu esti un fluturas :)) te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am omis sa iti spun :D Hehe, si tu esti un fluturas. Merci scumpa :*

      Ștergere
  9. Ce manichiura vesela! Tatuajul e super. Eu sunt fascinata de tatuaje, am considerat intotdeauna ca este o arta neinteleasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place foarte mult manichiura și ceasul !
    Ador modelele cu fluturași ^_^

    RăspundețiȘtergere
  11. cat de draguti sunt fluturasii de pe unghiute ♥
    Am si eu un kit pentru stampilarea unghiilor care m-a enervat la culme. Nu e bun de nimic, nici nu se lipeste oja pe "guma" aceea si are un pret de te sperii.
    In fine, imi place manichiura ta si ceasul e super dragut!
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lore. Pupici si sper sa iti iasa data viitoare cand incerci. :* Nu te da batuta.

      Ștergere
  12. Manichiura e foarte furmoasa si foarte colorata imi palce mult.
    Ceasul si stiker-ul sunt foarte frumoasa si au un plus mare de la mine fiindca sunt verzi .CAt despre tatuaj e foarte frumos , te felicit findca ai avut curajul sa ti-l faci ,eu as vrea unul dar doar temporar .SI ai mare dreptate sunt multe persoane care nu stiu ce e bioarta.

    RăspundețiȘtergere
  13. ador fluturiii..superba manichiura!
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Draguta manichiura !Foarte frumos tatuajul :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte draguta si colorata manichiura iar tatuajul e superb,am si eu un fluturas pe inheietura maini ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Cristina. Cred ca este super dragut tatuajul tau. Mai ales ca este mai micut.

      Ștergere
  16. fluturii sunt chiar niste dragalasi si asa de sensibili :)Si eu am in gand , de ceva timp, sa-mi fac un tatuaj in aceeasi zona ca si tine :) , mi se pare cel mai potrivit loc. Dar inca nu stiu ce :D
    Ceasul e super, si sticke-ul de pe dulap.Iti place cumva si culoare verde ? Am observat ca amandoua sunt verzi :D
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Merci Mada si scuze ca raspund asa tarziu. Nu este culoarea mea preferata, insa am camera turcoaz...si din cauza asta sunt verzi si accesoriile din camera :)) Hihi, nu sunt singura care s-a gandit la locul acela pt tatuaj.

    RăspundețiȘtergere
  18. Manichiura asta ti se potriveste cu numele, Miss Happy :P
    E super draguta!

    RăspundețiȘtergere