16 iunie 2013

Blue waves water marble

Salutare din nou! 

  Daca ieri am avut colaborarea 31 de teme de manichiuri, aseara mi-am sters unghiutele si le-am pregatit pentru alta noua. Nu stiu daca voua vi se intampla, insa eu si cand sunt la serviciu, ma gandesc ce modele as putea sa mai fac :)). Cel de azi, mi-a venit in gand, l-am notat pe o foaie (sa nu uit) si acum vi-l prezint si voua. 
  Banuiesc ca v-am plictisit cu water marble-urile mele, insa am incercat sa mai schimb cate ceva la realizarea lui. 
  Pentru model, am folosit scotch de hartie, pozitionat in forma de triunghi. Am umplut triunghiul cu alb, fiind baza pentru water marble. Mi-am luat ojele mele super ieftine si super bune si m-am jucat cu un betisor, realizand un model la intamplare. Dupa terminarea water-marble-ului, am indepartat scotch-ul de hartie si am avut grija sa dau restul unghiei cu oja bleu de la Flormar, 423. 
  Cu ajutorul unei pensule subitiri, am trasat cu albastru (culoare acrilica), laturile triunghiului, pentru a evidentia mai mult modelul. La final am aplicat un strat de lac Kallos. 

Si tanaaa! :D


 Va doresc o duminica linistita si un inceput de saptamana prosper!

24 de comentarii:

  1. Foarte misto modelul, ador culoarea albastra si imi place mult rezultatul final. Faci niste manichiuri water marble superbe si nu pot decat sa sper ca o sa-mi iasa si mie modelul asta o data si o data pentru ca tare mult ma mai chinui :) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Laura. Sunt sigura ca daca exersezi, iti iese. :*

      Ștergere
  2. Ce bestiale sunt!!!Si mai sunt si albastre :x.Mie imi plac foarte mult water marbel-urile tale.Sa le porti cu cea mai mare placere.Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Modelul este foarte reușit ! Nu știu dacă eu l-aș alege pentru toate unghiile sau doar una, două, dar îmi place. Nuanțele sunt câteva dintre preferatele mele ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place, imi da senzatia de racoare :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos modelul , azi ma iau iar la tranta cu water marble , in speranta ca iese ceva de Doamne-ajuta .:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Mada. Trebuie sa iasa. Trebuie doar sa incerci.

      Ștergere
  6. Doamne cat de fain , cum reusesti ? ce oje folosesti ?Mie nu mi-a iesit niciodata .Fa un tutorial te rog ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Deyutza. Folosesc oje foarte ieftine Natty si Orkide. As face un tutorial, dar nu detin aparat foto si nici suport pt el :( Dar sa stii ca nu fac nimic special. Si eu am invatat din tutorialele de pe Youtube. Trebuie doar sa exersezi.

      Ștergere
  7. Super manichiura, ca de obicei. Culori frumoase si idee interesanta. Imi place :D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci tu reusesti sa transformi fiecare watermable in o opera de arta :*

    RăspundețiȘtergere
  9. E super, super interesant :) dar daca e vorba de water marble...nicio sansa sa-mi iasa :)) dar ma multumesc sa privesc unghiutele tale frumoase, vreau la mareeeeee!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Carla. Esti o scumpa. Hehe, si eu vreau la mare :D

      Ștergere
  10. Cine s-ar putea satura de water marble-urile tale?! Nu e posibil, iti zic eu! :D
    Am exersat in weekend.. Mai, o fi fost apa prea rece, asa ca am incalzit-o nitel. Apoi o fi fost prea calda.. Ce o fi fost nu stiu, dar nu mi s-a imprastiat nicidecum oja, m-au luat dracii. :)) Si tin minte ca acum vreo 2-3 ani mi-a iesit un model foarte dragut, totul a decurs ok.. :(

    RăspundețiȘtergere
  11. super, nu am incercat pana acum water marble ...cred ca imi trebuie un pic de curaj :) Cred ca inceputul e mai greu :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere