20 iunie 2013

Black, yellow, green water marble

Buna fetelor,

  Aseara am realizat aceasta manichiura si azi o postez pe blog. Am facut un model water marble, doar pe 2 unghiute de la fiecare mana :)) Era lenea prea mare. Insa eu sper sa va placa si varianta aceasta. 
  Va las cu pozele :)

  Si totodata va reamintesc de Giveaway. Astept inca inscrierile voastre pana pe 28 iunie.

  Includ in postare si modelul primit de la concurenta cu nr. 9 (Dia).



  V-am pupat!

32 de comentarii:

  1. Arata superb asa, e fix doza necesara ca sa nu fie prea incarcate. Negrul le face mai..elegante, nu gasesc cuvinte acum, desi am o mie de idei. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa te urasc pentru talentul si modelele superbe pe care le faci? Macar un minut sa te urasc, si dup-aia o sa te iubesc iar pentru talentul si modelele superbe pe care le faci :))). Cu asta cred ca spun tot :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) foarte tare comment-ul, Ana. Merci mult.

      Ștergere
  3. Este un model reușit ca toate cele pe care le creezi. Îmi place că nu l-ai folosit pe toate unghiile, astfel încât nu pare prea mult.
    Sunt de părere că, aceată manichiură este una fresh :)
    P.S. Îmi place îmbunătățirea adusă blogului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Larisa. Ma bucur ca iti plac noile "hainute" ale blog-ului.

      Ștergere
  4. arata genial! superb, oricum imi place mult verdele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe , daca nu ar fi modele tale minunate de water marble sigur m-as fi data batuta de mult cu tehnica asta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Mada. Foarte bine ca nu te dai batuta! :*

      Ștergere
  6. ce superbe sunt ! Nu stiu cum iti ies asa de faine. Cred ca ar trebui sa faci un filmulet sa ne arati cum ti le faci :)
    pupici :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Madalina. Stiu, insa nu am aparatura necesara :( Chiar le spuneam si fetelor de pe Facebook, ca fac pozele cu telefonul. :*

      Ștergere
  7. Doamne cat sunt de frumoase .cum reusesti ?care e secretul ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Au iesit perfeeeect! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un water marble foarte reusit ciar perfect. Bravo! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ahhhh cand vad cate un water marble din asta perfect ma apuca si pe mine dorul de unu desi nu cred ca-mi va iesi nici pe aproape :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult. Iese daca exersezi. Iese sigur, sigur. :*

      Ștergere
  11. Ce dragut! Parca sunt fluturasi stilizati... sau bondarei funky. Super! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, ce imaginatie ai :)) Foarte tare.

      Ștergere
  12. Superb modelul,ca de obicei!Adevarat talent!Trebuie sa incerc water marble-ul neaparat (nu stiu cat timp imi va trebui pana sa iasa cat de cat acceptabil :D) .Te pupacesc si la cat mai multa inspiratie...pe care sa o imparti cu noi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult pentru cuvintele frumoase. Daca ai rabdare si incerci sigur iese. :*

      Ștergere
  13. Stii ca m-ai omorat cu manichiura asta, nu? :X E atat de perfecta, de la culori...pana la model! Ador unghiutele tale fantastice :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, merci Carla. :D Esti o scumpica. :*

      Ștergere
  14. Foarte frumoase!
    http://walkwithad.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere