13 iunie 2013

Aztec triangle nail art

Hello fetelor!

  Saptamana aceasta a fost foarte solicitanta pentru mine. Atat de solicitanta, incat nici unghiutele mele nu au mai beneficiat de rasfat :)) Insa aseara, desi eram destul de obosita, am zis ca este cazul sa iau masuri! 
  Nu am facut un model foarte greu, dar este altfel cand am ceva desenat pe ele. :P Asa ca din joaca a rezultat acest model. Seamana cu print-ul aztec (tribal), intr-o varianta simpla si usor de realizat.
  Si ca sa vedeti ce curajoasa sunt, am pozat ambele maini! :)) Diferenta se vede intre cele doua, dar e destul de acceptabila. Mai am de exersat cu mana stanga. 
  Ca baza am aplicat o oja nude de la Flormar, nr. 344. Este usor translucida, dar aplicata de 2 ori, arata bine. Pe aratator si inelar, am folosit Golden Rose Jolly Jewels 118. Iar pe restul degetelor, am desenat triunghiuri serpuite. La final am dat cu un strat de lac lucios cu protectie UV, Kallos.

Ce parere aveti de triunghiurile mele serpuite? :D



  Mai sunt 2 saptamani si un pic pana cand expira giveaway-ul. Si am doar 8 participante pana acum :( 
  Va astept si pe restul. Pentru detalii intrati aici

16 comentarii:

  1. Tringhiurile ti-au iesit perfect.
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit foarte bine :* cu ce ai desenat liniile ? acrilice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anca. Da, cu negru. Si am o pensula subtire si scurta. Am tuns pensula putin :)) pentru ca stateau firele zbarlite. Te pup

      Ștergere
  3. E mai mult decat acceptabila diferenta. Mie nu mi-ar fi iesit asa in veci. Arata bine manichiura si combinatia cu oja de la Golden Rose. De cand tot caut si eu ojele astea, pe nicaieri nu gasesc.
    La giveaway in principiu particip si eu, doar sa-mi fac timp sa prestez o manichiura.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ana Maria. Tu esti din Bucuresti ca si mine si iti pot spune sigur ca le gasesti fie in Express bazar din Crangasi sau in magazinul Obor. :*

      Ștergere
    2. Cam greu de ajuns in Crangasi, dar nu stiam ca sunt si in Obor. Sunt destul de aproape asa ca sigur fac un drum in curand. Merci de informatie.

      Ștergere
    3. Intr-o postare mai veche am spus cateva indicatii despre loc. Magazinul Bucur Obor e destul de mare si te incurci pe acolo...
      Poti intra aici pentru detalii despre locatie:

      http://misshappyandhernails.blogspot.ro/2013/03/goodies-from-golden-rose.html

      Te pup :*

      Ștergere
  4. Arată foarte bine ! Mă gândesc când o să încerc măcar să fac și eu o astfel de manichiură...hmm...până atunci o admir pe a ta :))
    P.S. O să distribui și eu concursul pe pagina de Fb, poate îl descoperă și alte fete îndrăznețe și care știu să facă manichiuri cât de cât reușite, fiindcă, altfel, nu cred că s-ar înscrie. Eu nu sunt prea pricepută, căci dacă aș fi fost, probabil eram prima pe lista celor care participă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de superb arataaaaaaa!! Ti-au iesit atat de perfecte triunghiurile incat ma gandeam ca sunt stampilate sau ceva de genu :)) esti super talentata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, acolo sunt pozate ambele maini?! Ma ascund de rusine, eu nici la stanga nu reuseam sa mi le fac asa, daramite la dreapta..
    Le-ai desenat perfect!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ti-a iesit tare bine modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoase sunt :)
    Sunt innebunita dupa lacul acesta de la golden rose. e perfect... sa sti ca am ezitat sa il iau dar acum m-ai convins

    RăspundețiȘtergere