22 mai 2013

The Polishes Challenge: 1. One color


Hello, hello,

   O noua colaborare ia startul de astazi. Fata de cealalta, aceasta este mai simpla din punctul meu de vedere, deoarece pot participa si fetele care nu se pricep la desenat pe unghii. De data aceasta, se pune accent pe oje, iar pentru astazi avem de pregatit o manichiura intr-o singura culoare.
  Eu am ales o oja din colectia Diamond de la Gabrini. Este vorba despre D 61, o culoare golden/copper, (suna mai frumos pronuntata in engleza). Irizatiile fine din ea, o fac speciala si potrivita pentru vara. Cred ca s-ar vedea frumos pe o piele bronzata. Am aplicat-o in 2 straturi, iar uscarea a fost destul de rapida. Acopera bine inca de la primul strat si rezista cateva zile pe unghii fara sa sara.

Va las cu pozele si nu uitati sa treceti si pe la restul fetelor.




  1. Georgia
  2. Andra
  3. Carla
  4. Agota
  5. Alyce
  6. Anca
  7. Sophie (Andra)
  8. Dee
  9. Josephine
  10. Cris
  11. Elisa
  12. Ioana's Reviews
  13. Ana-Maria 
  14. C.L.M
  15. Cristina 
  16. Laura 
  17. Ana 
  18. Mihaela
  19. Alexantza  
  20. Mihaela 
PS: Postare este programata, deoarece la ora aceasta sunt la servici. Imi cer scuze in avans, daca intre timp s-au mai alaturat si alte fete. Cand ajung acasa, am sa actualizez lista.   

O zi faina sa aveti!

15 comentarii:

  1. O nuanta perfecta pentru vara.
    Imi place.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu stiu de ce fug de acesta culoare.. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumusica nuanta, numai buna pentru vara :) Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am aceasta oja e foarte draguta nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta nuanta si cred ca ar merge bine, cum ai zis si tu, cu pielea bronzata

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase nuante au ojele astea Gabrini! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci mult fetelor. Va pup pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa oja si faptul ca acopera bine dintr-un strat suna super! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce draguta e nuanta!
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. E frumoasa desi nu tocmai genul meu. Ojele astea Gabrini sunt foarte bune pentru pretul lor.

    RăspundețiȘtergere