27 mai 2013

Neon leopard print

Buna fetelor,

  O noua saptamana a inceput. La mine nu prea bine, caci azi stau home, pentru ca nu am de lucru la birou...din pacate. Si ca sa profit de ziua libera, mi-am pictat unghiutele.    
  De data aceasta am ales o oja ciclam de la Flormar, din gama Neon Colors, nr. N003. Pentru a nu lasa manichiura simpla, am apelat la placuta Konad m57, modelul leopard. Iar pe doua dintre unghiute, am desenat un fel de half moon. :D

Cum vi se pare modelul?


Va doresc un inceput de saptamana mai productiv, fata de al meu!


12 comentarii:

  1. Frumos modelul.Imi place culoarea ojei si half moon-ul merge bine cu leopard print-ul.Sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt. <3
    Imi plac foarte mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de mult imi place manichiura asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-ti place sa stai acasa?? :))

    e super manichiura :).

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt frumoase :) . nuanta ojei e super, imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. E fain rau!! Imi place tare mult cum arata :X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt minunate! :*
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa manichiura si sper sa iti mearga mai bine la servici :)

    RăspundețiȘtergere