02 mai 2013

Colaborare de Paste - Puisori


Salutare din nou,

  Penultima colaborare de Paste are loc astazi. Mi s-a parut destul de dificila tema aleasa. De aceea modelul prezentat de mine, nu este cine stie ce. L-am realizat in graba si abia dupa ce am scos pozele, mi-am dat seama ca acele dungi sunt inegale. Cat despre pui...nu aveam nici cea mai mica idee, cum sa-l desenez.
  Astept sa imi spuneti voi, daca seamana a puisor sau nu.

 Sunt curioasa ce modele au realizat si urmatoarele fete:
  1. Anca 
  2. Mihaela 
  3. Carla 
  4. C.L.M. 
  xoxo

20 de comentarii:

  1. Vaaaai :X tu stii ce simpatic eeeee??? Adorabil!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii asa de simpatic :) scumpelul de el

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo...imi place manichiura ta de azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt totita dupa puisorul tai, foarte reusit.

    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place manichiura, e atat de proaspata si jucausa. Combinatie ca asta nu am mai vazut. Esti creativa, nu doar priceputa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dulce e puiutul :X:))
    Imi plac manichiurile cu dungi, si a ta e chiar reusita :*

    RăspundețiȘtergere