03 mai 2013

Colaborare de Paste - Pasteluri

Salutare dragelor,

  Va anunt, ca a sosit si ultima tema propusa pentru colaborarea de Paste. Am fost bucuroasa, sa particip la aceasta provocare si am incercat sa ma tin de promisiune si sa realizez toate modelele. Sper din suflet ca v-au placut si ca v-am adus zambetul pe buze cu ce am realizat eu.

  Astazi insa, fiind si ultimul model propus, am realizat ceva simplu. Am de fapt 2 modele pentru tema "Pasteluri". Primul este realizat in urma cu ceva timp, insa nu a fost publicat pe blog, iar al 2-lea, il port pe unghiute acum. :)

  Asa ca va las cu pozele si va intreb care este preferatul vostru?


  Haideti sa vizitam si blogurile celorlalte participante si sa vedem ce au realizat:
  1. Anca 
  2. Ana-Maria 
  3. Deyutza 
  4. Andreea M. 
  5. Mihaela 
  6. Carla 
  7. C.L.M. 
Va doresc o zi minunata!

20 de comentarii:

  1. Waw, ce bine arata manichiura :) Nu as putea alege

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt :) nu pot sa aleg, ambele au niste culori asa frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci sunt superbe! Ador culorile pe care le-ai folosit si zau ca mi-e greu sa aleg care model imi place mai mult :X parca primul, dar cand ma uit la al doilea zic ca el imi place, deci nu stiu :)) imi plac ambele la fel de mult

    RăspundețiȘtergere
  4. A doua manichiură îmi place foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara indoiala preferata mea este prima varianta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e greu sa aleg. Ambele sunt superbe! Culorile sunt <3!

    RăspundețiȘtergere