01 mai 2013

Colaborare de Paste - Oua de Paste

Buna fetelor,
  
 1 mai a sosit, 
Oua de Pasti, noi am "vopsit".

  De data aceasta pe unghii, deoarece a 3-a colaborare, are loc azi. Tema este extrem de simpatica si sunt sigura ca fetele au pregatit modele vesele. Eu insa, am optat pentru un model roz cu buline. Forma unghiilor mele seamana cu ouale.  
  Nu va mai retin si va invit sa vedeti pozele si sa treceti si pe la celelalte bloggerite.

  1. Anca
  2. Ana-Maria
  3. Deyutza
  4. Mihaela 
  5. Carla  
  6. C.L.M.  
Va pup si va doresc un 1 mai muncitoresc plin de leneveala si voie buna!

18 comentarii:

  1. Hey hun!
    I just found your blog and I love it!
    check my blog if you want and maybe we could follow each other on GFC!
    Just leave me a comment and I'll follow u back!

    xo,
    Michela

    MILASTYLEBLOG
    FACEBOOK
    TWITTER

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de dragute sunt, asa de dragalase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cele mai draguteee <3 imi plac mult, mult, mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumusele sunt. Imi plac super mult.

    Pupici
    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasă manichiura și lucrușoarele din poză !
    Te pricepi ! Mult succes în continuare !

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de dragute si adorabile sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dgagute sunt unghiutele tale :X :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Simpatice foc, felicitari!

    Pupicei,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos fetelor. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute si elegante :)

    RăspundețiȘtergere