18 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: Inspired by a pattern

Salutareee,

  Cu chiu cu vai, am ajuns si la tema "Inspired by a pattern". Zic asa, pentru ca mie una mi-a dat mari batai de cap. Am inteles gresit tema si cum era de asteptat, am realizat un model care nu avea nici o legatura cu ea. :))
  Si m-am trezit in ultima zi, ca modelul meu nu se potriveste si ca e nevoie de altul nou. Criza de timp si faptul ca uneori lucrurile merg exact pe dos, cand ai cea mai mare nevoie sa iti iasa totul bine, m-a facut sa particip la aceasta colaborare cu o tema simpla, banala si pentru care nu am muncit cine stie ce. Rezultatul sta in imaginea de mai jos. Nu stiu in ce masura am aplicat regula, ca modelul "sa se repete", insa m-am gandit ca acele hexagoane completeaza unghia si da senzatia ca "se repeta" :)) 
  Stiu, v-am bagat in ceata si mai rau. Va las cu "minunea" de model si va invit cu mare drag si la restul fetelor. 

Modelul de inspiratie:

Google image search


Si "minunea" :))



Produse folosite:

Flormar nr. 423
Paiete hexagon albastre
Lac lucios Kallos

Fetele participante:
  1. Georgia
  2. Andra 
  3. Romina
  4. Anca
  5. Alyce
  6. Josephine
  7. Mihaela
  8. Ioana's Reviews
  9. Agota
  10. Andreea M.
  11. Diana
  12. Ana-Maria
  13.  Alina
  14. Flori 
  15. Aby 
  16. Diana
  17. Carla
  18. C.L.M 
 Pup


40 de comentarii:

  1. Sunt super, super, super faineee :X:X eu zic ca se incadreaza perfect in tema aceasta, dar niciodata nu pricep cum se aranjeaza hexagoanele astea, nu cred ca as avea atata rabdare :D Te felicit pentru aceste unghiute superbe :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. superba manichiura ta.Ai avut o idee foarte buna cu aceste hexagoane.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. inspirata manichiura ta ! ai multa rabdare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Originala ideea ta! Imi place foarte mult si se încadrează perfect in tema! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super! Imi place la nebunie. Lasa impresia de iluzie optica :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum nu ai vrut tu sa participi cand ti-a iesit asa de bine :* sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb, sunt fan atat albastru cat si al paietelor hexagonale :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana. Ma bucur ca iti place. :*

      Ștergere
  8. superb modelul si felicitari pentru rabdarea de a aseza hexagoanele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ela. Puup. Tu vorbesti de rabdare? :D

      Ștergere
  9. Nu mi se pare deloc usor, iti trebuie o mana precisa si imaginatie pe masura. E spectaculoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de tot Mihaela. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. E perfecta manichiura ta, altceva n-am ce sa mai zic. Sa nu vrei tu sa postezi frumoasele astea!! Eu zic ca se incradreaza perfect in tema! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow, arata absolut superb! Uimitor! Genial!
    Doamne, deci imi plac la nebunieee!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc AlexantzA. Ma bucur ca iti plac. :*

      Ștergere
  13. Ce frumoase suuuunt :X

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. ieri n-am apucat sa comentez, dar uitandu-ma astazi din nou launghiutele tale, imi plac si mai mult decat ieri. geniale!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase , mie imi plac la nebunie , in general imi place acest model ori unde la-s vedea .

    RăspundețiȘtergere