04 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: Violet Nails


Buna fetelor,

  Incep prin a va spune ca a inceput sa imi placa sa particip la colaborari. Tocmai s-a terminat cea de Paste. M-a amuzat, sa realizez modele vesele, asa ca m-am inscris si la aceasta. Sper sa nu deranjeze pe nimeni, ca nu am participat inca de la inceput. :)
  Tema aleasa astazi, este Violet Nails. Eu am ales sa o reprezint, printr-un water marble. As fi vrut sa realizez ceva mai complex, insa o sa am timp pe viitor. Am vazut lista cu temele care vor urma si unele sunt foarte interesante. 


  Va invit sa treceti si pe la celelalte fete:
  1. Georgia 
  2. Anca 
  3. Agota 
  4. Maya MakeUp 
  5. Diana(Beauty Mix)  
  6. Andreea M. 
  7. Carla 
  8. Elisa 
  9. Alina 
  10. Diana 
  11. Deyutza 
  12. Ana 
  13. Laura 
  14. Josephine 
  15. Cleo 
  16. Flori 
  17. Ioana 
  18. Andra 
  19. Ana-Maria 
  20. Aby 
  Pupici si spor la ultimele pregatiri pentru maine! 

  (\__/)
=(^.^)=
 (")_(")


22 de comentarii:

  1. Doamne! Zau ca nu-mi dau seama cum iti ies atat de perfecte mereu :X:X meriti toate laudele!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit atat de biiiineee.. :X:X
    mie nu imi ies niciodata asa
    felicitari
    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit foarte foarte bine, zau de nu. Cred ca ai muncit ceva, pana ai facut modelul pt fiecare unghie, pana ai curatat pielea...uuh numai cand ma gandesc ma apuca lenea. Mie mi se usuca oja imediat,abia apuc sa pun 2 picuri la suprafata apei ca deja totul se transforma intr-o folie subtire.
    Congrats again and again !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehh cum sa ne suparam, nici eu nu am participat de la inceput :)
    Doamne nu inteleg cum de iti iesa asa perfect si la fel modelul, absolut minunat :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt superbeeee, imi plac multtt :D....am incercat si eu sa fac de cateva ori modele in apa, dar sa fie el al naibii daca am reusit ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. vai!! cat de bine ti-a iesit water marble! eu mereu dau gres cu aceasta tehnica :)Superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, wow, wow!!!! arata genial!


    Paste fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. WoW, mereu iti iese genial! :X
    Eu tot nu-mi fac curaj.. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc mult fetelor pentru cuvintele frumoase. Va pup pe toate si va doresc un Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Water marbleeee, yeeeey.
    Cred ca nu ma voi satura niciodata de water marble-urile tale. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce sa mai ... sunt minunate .Zau ca nu inteleg cum iti reuseste water marlble, am incercat recent sa fac si eu si a fost un DERZASTRU .

    Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci fetelor. Va pup. Hmm, mada eu zic sa nu te dai batuta. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Uff, mereu suspin cand vad modelele tale water marble, superba manichiura!

    RăspundețiȘtergere