11 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: Tribal print

Hello,

  Iata ca am ajuns si la aceasta colaborare. Pentru mine este a 2-a oara de cand fac parte din ea si ma bucur tare mult. Conditia de astazi, este sa desenam unghii cu motive tribale. Recunosc, ca nu este o tema preferata de mine, insa trebuie indeplinita. Motivul principal pentru care nu prefer aceasta tema, este ca am unghiile foarte mici.
  Mai jos, va las cu varianta mea pentru "Tribal print". Modelul a fost unu de moment. Pur si simplu am dat unghiile cu oja, iar cand s-au uscat, am desenat cu negru (culoare acrilica) la nimereala. Asa ca sa nu ma judecati prea tare. :)) Oja aurie este de la Maybelline Colorama, nr. 108. 
  Sper sa va placa si interpretarea mea si totodata va invit sa treceti si pe la celelalte participante. 

  1. Georgia
  2. Carla
  3. Anca
  4. Agota
  5. Alina
  6. Diana
  7. Andra
  8. Josephine 
  9. Maya MakeUp 
  10. Roxy (Beautylicious)   
  11. Diana 
  12. Flori 
  13. Aby
  14. Alyce 
  15. C.L.M 
Va pup 

48 de comentarii:

  1. Super! Am ramas fara cuvinet! Foarte foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi plac foarte mult!! <3 eu n-am avut rabdare sa ma joc atat de mult cu liniutele :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andra. Mie imi place modelul tau si ma bucur ca ai participat si tu. :*

      Ștergere
  3. Adorabil. Este pur si simplu de incercat. Imi place atat de mult incat am salvat poza in calculator. Mi-am zis ca un asemenea model merita tot efortul si chiar vreau sa-l incerc. Bravo!!!! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, multumesc mult Roxana. Ce dragut din partea ta. Chiar ma bucur ca ti-a placut. Abia astept sa vad si varianta ta. Pupici.

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase, imi place cum arata cu baza aurie. Si ce drept ai trasat dungile, in veci nu mi-ar iesi asa :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Josephine. Imi pare rau ca m-am limitat doar la negru. Voi ati realizat modele asa colorate... :(

      Ștergere
  5. wow! Cat de tare e modelul!Imi place combinatia de culori, baza si modelul "sarpe" pe patrat! Asta da rabdare! (si culori acrilice bunbe, la fel si pensule :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Aby. Si modelul tau e incredibil. Tu vorbesti de rabdare, care ai facut gradient?! Cea mai tare idee.

      Ștergere
  6. E superb modelul tau, m-a fascinat, pe cuvant. De dragul tau am zis ca o sa incerc si eu, insa n-o sa-mi iasa niciodata ceva atat de frumos <3.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana. Chiar sper sa faci un model tribal print si abia astept sa-l vad. Imi pare rau ca nu ai luat parte la colaborare. Merci inca odata. Pupici :*

      Ștergere
  7. Super, super, super :* e tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase. :* Ma bucur ca ti-am gasit blogul pentru inspiratie atunci cand nu stiu cum sa imi fac unghiile. De unde cumperi acrilice? Merg si cele de la librarie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Maya. Acrilicele sunt de la firma Oumaxi si am dat in jur de 35 lei, iar pensulele in jur de 10 lei/set (sunt cate 3 pensule). Ambele le-am luat de pe okazii.ro. Ar trebui sa mearga si cele de la librarie, insa eu ti le recomand pe acestea. Sunt pigmentate si bune.

      Ștergere
  9. Ce frumos a iesit! Eu n-as avea atata rabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  10. E foarte frumos , nu siu cata rabadare ti-a trebuit sa trasezi liniile ale perfecte , si imi palce si combinatia de culori.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-a iesit foarte frumos si eu trebuie sa recunosc ca m-am gandit la o combinatie de negru cu auriu, ma bucur ca tu ai si realizat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anca. :* Ce tare, oricum imi place mai mult al tau, ca este colorat.

      Ștergere
  12. Sunt foarte frumoase, ai niste manutee.. te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Miha. Ce dragut din partea ta.

      Ștergere
  13. sunt asa dragute!
    cu siguranta voi copia modelul :D
    ^^
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, foarte tare. Merci mult Raluca. Ma bucur tare mult ca iti place modelul si vrei sa-l faci si tu.

      Ștergere
  14. sunt foarte faine si se potrivesc de minune vara la pielea bronzata :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Alina. Da, abia astept sa ma bronzez :))

      Ștergere
  15. sunt super, un model foarte reusit...m-au dus cu gandul la egipteni instant cum s-a deschis pagina :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow! Ce frumos e modelul. ti-am admirat si celelalte creatii de pe blog si toate mi se par foarte reusit.
    Esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  17. tribalele tale arata de 10000 de ori mai bine decat ale mele <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nah! Nu-i adevarat. Mie imi place si varianta ta foarte mult. Pup

      Ștergere