25 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 19. Black & white nails

Buna dragele mele,

  E sambata, deci o noua tema isi face aparitia. De data aceasta, este una simpla, fara sa ne mai dea batai de cap si asta ma bucura foarte tare. Regula de baza a acesteia, este sa unim cele 2 non-culori: alb si negru si sa cream o manichiura frumoasa si cat mai originala. 
In ultimul timp, am tot folosit ca sursa de inspiratie diverse obiecte. Asa ca si in cazul de fata, am fost ajutata de print-ul aflat pe o cutie de depozitare. Poza am gasit-o pe internet si m-am bucurat sa vad ca se potriveste perfect temei.
  Gata cu vorbaria, va las cu pozele si va invit si la restul fetelor.

Google image search

Modelul meu: 


Fetele participante la aceasta colaborare: 
  1. Georgia 
  2. Dee 
  3. Andreea M. 
  4. Carla 
  5. Mihaela 
  6. Anca 
  7. Ana-Maria 
  8. Andra 
  9. Alyce 
  10. Diana 
  11. Alina 
  12. Agota 
  13. Flori 
  14. Sascha 
  15. Kleo 
  16. Laura 
  17. Cristina 
  18. Maya MakeUp 
  19. Anne Marye 
  20. Deyutza 
  21. Aby 
  22. Josephine 
  23. Catallina 
  24. Randeea  
xoxo


42 de comentarii:

  1. Sursa de inspiratie e foarte faina, deci se putea sa nu iasa niste unghiute super? :X Sunt tare faine, felicitari :* De mai puneai pe mine sa fac frunze din astea, nu vreau sa stiu ce iesea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ţi-au ieşit foarte bine. Se vede că a fost ceva de muncă dar s-a meritat fiecare minut investit.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos au iesit frunzele !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm foarte frumoasa manichiura! Eu nu ma pricep la modele:)) ma multumesc doar cu o culoare pe unghii :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, merci mult Lorena. Ar trebui sa incerci si modele. Curaj. :D

      Ștergere
  5. vai ce frumoase sunt <3


    http://deyutza87.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Așa cum ne-ai obișnuit, o manichiură frumoasă :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbe.
    Pur si simplu superbe. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca de obicei un model deosebit si frumos, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa mai spun si eu ca sunt... SUPERBE?? Frumoase..bestiale... :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu esti maestra in nail art deci sti deja ca unghiutele astea sunt geniale :D Foarte frumos modelul ales! Pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura pt cuvintele frumoase. :*

      Ștergere
  11. Superba manichiura si imi place foarte mult inspiratia :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Waaa, copie fidela, ce sa mai, super ti-au iesit!

    Pupicei,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci cred ca modelul e printrat pe unghiutele tale , e exact la fel ca cel de pe cutie , faorte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  14. wow! Superba, imi place executia, perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  15. iar ma cuceresti cu modelul tau :).

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe!!!!!!!!! Felicitari!! Multi pupicei

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte misto ti-a iesit manichiura, modelul este identic cu cel de pe obiect. Ti-a iesit perfect, ca de obicei, felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum? Cum le-ai facut atat de perfect? Sunt absolut superbe! :D
    Vai, ce n-as da sa-mi iasa si mie asa! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc frumos fetelor. Va pup pe toate.

    RăspundețiȘtergere