08 mai 2013

Pink water marble

Buna dragelor,

  Am revenit in cele din urma si la programul normal. Nu stiu voi daca mai aveti concediu, insa eu am inceput in forta saptamana aceasta. Asa ca am cam neglijat  blog-ul cateva zile. Insa, astazi revin cu manichiura pe care tocmai am terminat-o de realizat. 
  Ma incanta zilele acestea senine si imi dau buna dispozitie. Si pentru ca am scos din dulap, bluzele diafane si balerinii, am decis ca e cazul sa realizez tot un water marble. Un model colorat si care atrage multe priviri. Daca sunteti curioase ce oje am folosit, am sa le scriu mai jos:

Natty nr. 487
Natty nr. 303
Orkide nr. 606
Lac lucios Kallos 


  
  Pana data viitoare, va pup si aveti grija de voi


38 de comentarii:

  1. foarte frumos arata...primu lucru cand le vad imi trece prin cap....varaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. Water marble iti iese bine de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumoasă manichiura !
    Ador modelul, culorile ! Rozul e culoarea mea favorită, iar albul nonculoarea preferată.
    Ești singurul blog la momentul actual pe care găsesc în permanență lucruri care să-mi placă legate de manichiură!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos Larisa pentru comentariu si pentru gandurile bune. Pupici.

      Ștergere
  4. Sunt superbe si perfecte pentru primavara! Ti-a iesit grozav water marble-ul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-a iesit tare frumos si ma bucur ca sfaturile mele cu privire la water marble ti-au fost de folos. Se vede ca am explicat bine :D.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ana. Dar eu fac water marble de 1 an de zile. Despre ce sfaturi vorbesti tu? Poate cand ai timp, rasfoiesti putin postarile mai vechi si ai sa iti dai seama cam de cand fac eu astfel de modele. :)

      Ștergere
  6. Arata foarte bine si pe roz, ca intotdeauna sunt superbe unghiutele tale :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase,eu nu am răbdare sa-mi fac toate unghiile :)), felicitări >:D<
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti o artisata a water marblelui.

    RăspundețiȘtergere
  9. Extraordinare.
    M-ai motivat!
    In weekend voi incerca din nou. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, abia astept sa vad rezultatul. Pupici si merci mult. :*

      Ștergere
  10. Sunt minunate. Daca nu ar fi modelele tale de water marble nu cred ca as mai fi incercat , dupa ce gasesc niste oje Natty mai incerc pana imi iese.
    AI si un tag pe blogul meu .:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mada. Sa stii ca merg si cele Orkide. Cand am timp, am sa fac si tag-ul.

      Ștergere
  11. arata extraordinar! aproape am ramas muta! (ceea ce se intampla foarte rar). :))

    RăspundețiȘtergere
  12. O combinatie foarte reusite, arata ca o inghetata cu vanilie, absolut delicios. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. mamaa ce tare ti-au iesit:X
    Eu n-am incercat inca acest gen de mani :)) mi-e groaza de ce-o sa iasa:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Lorena. Trebuie sa iti faci curaj si sa incerci. :*

      Ștergere
  14. Imi plac extraordinar de mult!!!!!!!!!!!!!!! Niciodata nu mi-au iesit manichiurile water marble :((. Era prea rece apa??? era prea calda??? habar nu am dar niciodata nu imi iese :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anyta. Apa trebuie sa fie la temperatura camerei si sa gasesti ojele potrivite.

      Ștergere
  15. Sunt superbe. Ai ales frumos nuantele :X Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere