13 mai 2013

Blue & white square nails

 Hi girls!

   O noua saptamana a inceput si un nou model am desenat pe unghiile mele. Am incercat sa realizez un gradient prin linii, din diverse nuante de albastru. Ojele folosite pentru acesta, sunt de la Natty, Flormar si Orkide.Si pentru ca modelul sa nu fie prea simplu, am adaugat cateva laturi ale unui patrat din culoarea acrilica, alba. Este usor de realizat si nu necesita foarte mult timp. 
  Nu stiu daca exista o denumire exacta pentru acest model, asa ca daca vreuna dintre voi il stie, let me know. :)


O saptamana frumoasa va doresc!


21 de comentarii:

  1. E asa de cute :* Realizezi niste modele foarte dragalase :* Intotdeauna imi plac ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa cum ne-ai obișnuit, ai creat o altă manichiură frumoasă. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e , ma duce cu gandul la teleportari :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai de mineeeeeee!! Cat de tari sunt astea, fantastic modelul :X:X:X:X il adooor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, interesant modelul :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe!
    Oare ti-am lasat vreodata vreun comentariu care sa nu contina cuvantul de mai sus? Nu cred...:)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, tu esti super draguta ca de obicei. Te pup dee si merci mult. :*

      Ștergere
  7. Hello!
    Te invit la un tag, pe blogul meu
    http://blogulpandorei.wordpress.com/2013/05/17/tag-my-perfect-imperfection/

    Pupici, Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt perfecte <3 mai ales ca sunt si albastre <3

    RăspundețiȘtergere
  9. E tare frumoasa combinatia de culori!Si modelul imi place mult. :D

    RăspundețiȘtergere