20 mai 2013

Accessorize flower pattern

Salutare fetelor!
Ce faceti?
  
Incep prin a va spune ca acesta este modelul pe care il pregatisem initial pentru "Inspired by a pattern" :D 
  Pentru manichiura de mai jos, am folosit ca sursa de inspiratie, modelul de pe o carcasa de telefon, de la Accessorize. Ador aceasta carcasa si imi pare extrem de rau, ca am tot amanat achizitionarea ei. Stiu ca nu am reprodus floricele exact ca in poza, insa am trisat putin si am folosit  placuta Konad m57, pentru a le stampila.
  Ce pareri aveti?

Poza de inspiratie: 

Google image search
                               
Google image search
 Interpretarea mea:



Bye bye

16 comentarii:

  1. Foarte draguta :* si ti-a iesit foarte bine interpretarea

    RăspundețiȘtergere
  2. Bulinute si floricele.Cat de minunate sunt! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghiute dragalase!!! E superb modelul. :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt! si ce talentata esti tu :)
    Imi plac mult!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci sunt super, arata cat de fain se poate :X imi plac mult!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine arata si varianta ta, cu roz, felicitari!
    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragute sunt , imi plac faorte mult cum arata contrastul dintre fundal si flori.:*

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba manichiura :)
    O si vad la o tinuta all white :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Manichiura aceasta e superbă ! Aș purta-o și eu ! ^_^ Felicitări pentru realizarea ei !

    RăspundețiȘtergere
  10. great blog!
    www.3fstreet.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere