06 aprilie 2013

White roses & Moyra Holographique no 43



Buna dragelor,

  Astazi vreau sa va arat modelul pe care l-am realizat aseara, cat si o oja speciala. Este vorba despre Moyra nr. 43. O oja holografica, intr-o nuanta frumoasa de roz/mov. A venit si timpul ei sa o prezint, desi o achizitionasem de cateva luni. Oja mi se pare formidabila. 
  Particulele holo din ea, cat si faptul ca se aplica foarte bine si dintr-un singur strat, ma face sa o iubesc. Uscarea este rapida, iar pretul accesibil (6,5 lei), pentru cei 12 ml de continut. Imi pare rau ca in fata camerei foto, oja nu vrea sa isi arate adevarata frumusete.
  Pentru a nu fi simpla manichiura, am adaugat si cativa trandafiri albi la baza unghiilor. 

Va pup si va doresc o zi minunata!

16 comentarii:

  1. Ce oja frumoasa!! Imi place ca ai adaugat si acei trandafiri, desavarsesc manichiura asta perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e :X imi place mult de tot modelul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa este...as vrea si eu oja asta, dar la standul Moyra de la mine din oras nu am gasit asa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Anca. Probabil nu o aveau atunci. :)

      Ștergere
  4. Superba Moyra, m-a vascinat Miss de cand am vazut-o prima oara :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba oja, superba manichiura ta. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa manichiura si oja de asemenea .E prima oja holografica care imi place , pe la mine am vazut niste nuante tare ciudate, dar a ta e chiar draguta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu oja aceasta, e superba!
    Ador faptul ca se usuca atat de repede. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mc de comment, AlexantzA. Da, oja este foarte frumoasa.

      Ștergere
  8. Foarte dragute :*
    http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere