20 aprilie 2013

Tutorial (poze) water marble

Hello pretty ladies,

  Astazi am pregatit primul meu tutorial cu poze. M-am decis sa impartasesc cu voi, tehnica mea de a realiza water marble. Nu se difera cu nimic, fata de tutorialele de pe Youtube sau Google, insa sper sa va fie util colajul meu.
  Din pacate, nu detin un aparat foto performant. Pozele de pe blog-ul meu fiind realizate cu telefonul. :) Asa ca nu am putut face un tutorial video. Insa, sper sa va placa si acesta.
  Secretul cel mare pentru a realiza o manichiura cu aceasta tehnica, sta in gasirea ojelor potrivite. La care se adauga timp liber, rabdare si imaginatie. Intr-o postare mai veche, am vorbit pe larg despre aceasta tehnica. Daca doriti, puteti arunca o privire aici.


Asa arata rezultatul final:


Sa aveti o zi superba! 


22 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă combinația și rezultatul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna
    Te-am nominalizat aici:http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuperbe! :D :*
    De cand tot zic ca incerc si eu.. A trecut peste un an jumate, mi-e frica de rezultat.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci AlexantzA,
      Sper din suflet sa iti faci curaj si sa incerci. :*

      Ștergere
  4. Foarte frumoase!
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, desi am zis ca ma las de water marble , modele tale m-au facut sa imi schimb decizia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'na Mada. Sper sa incerci, chiar sunt curioasa. Pupicei.

      Ștergere
  6. Foarte frumos ti-a iesit, din pacate eu ma chinui de mult cu tehnica asta si nu imi iese

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca. Cu rabdare, sigur iese. Garantez. Pupici.

      Ștergere
  7. Superbe, superbe.
    Am nevoie de putin timp liber si ma aventurez din nou. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci dee. Daaa, sa incerci. Abia astept sa vad. Pupici.

      Ștergere
  8. arata super, din pacate mie tot nu-mi iese :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te da batuta, ca asa am facut si eu! Pup

      Ștergere
  9. So pretty! Amazing tutorial too. I am going to try to make a watermarble soon.

    RăspundețiȘtergere