13 aprilie 2013

Swatches & Photos - New nail polish Jolly Jewels

Salutare fetelor,

  Va spuneam acum ceva timp ca au fost lansate inca 6 oje Jolly Jewels. Intre timp mi-am cumparat 3 din ele. Acestea mi-au placut mie cel mai mult si astazi vreau sa le prezint pe fiecare in parte.
  Este vorba despre Golden Rose Jolly Jewels 118, 119 si 120. Fata de primele lansate, am observat ca acestea sunt compuse din lac incolor + glitter in diferite forme si culori. (cele pe care le detin eu).

118 - lac transparent bogat in sclipici micut argintiu + paiete hexagon mari, albe si negre.

119 - lac transparent bogat in sclipici mic si paiete hexagonale mari, multicolore (seamana foarte mult cu Circus Confetti de la Essence).

120 - lac transparent bogat in sclipici mic mov + paiete hexagon mari, mov, rosu si argintiu.

  Daca va mai amintiti, in prima postare despre Jolly Jewels, v-am prezentat 8 dintre ele pe care le gasiti aici
  Pe parcurs m-am indragostit de inca 2 si anume: 
   
  Iar la final, cele 3, care sunt cele mai recente din colectie si prezentate mai sus.   Astazi am ajuns sa detin 13 "bijuterii" Golden Rose.

Care este preferata voastra, din cele 6 noi lansate? 
Pupici.



25 de comentarii:

  1. Mie cel mai mult imi place 119<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa aleg doar una ? :)
    120 e superba

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu intenționez să cumpăr, însă le consider drăguțe. Cei de la Golden Rose par să se reinventeze, datorită noului aspect al ojelor și datorită colecțiilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe.... <3
    De unde le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Alisa. O parte le-am cumparat din Bucur Obor de la standul Golden Rose, iar unele le-am luat din Express Bazar din Crangasi. Eu sunt din Bucuresti.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Merci de comment :* Si da, 117 arata foarte bine.

      Ștergere
  6. ohh cat de superbe sunt toate, as vrea si eu dar nu gasesc nicaieri :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud asta. Sper sa ajunga si la tine aceasta colectie, cat mai curand.

      Ștergere
  7. :D trebuie sa mi iau si eu:D arata bini di tat:D

    RăspundețiȘtergere
  8. le caut de o gramada de timp si nu dau de ele:(
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. Deja au aparut altele si eu inca nu am pus mana pe primele :)) sunt superbe toate

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. wow...ce norocoasa esti!! La mine in oras nici urma de ele
    120 imi place
    Pupici :*
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Nicola. Pupici. Sper sa le gasesti, pt ca sunt f frumoase. Pupici. :*

      Ștergere
  11. Hmmm...cred ca 119 e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
  12. De cand as vrea si eu, dar nu reusesc sa gasesc pe nicaieri in drumurile mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Imi pare rau. Stiu cum e cand iti doresti ceva si nu gasesti.

      Ștergere
  13. 117 e preferata mea. Trebuie sa-mi cumpar si eu cateva, sper sa gasesc ;)

    RăspundețiȘtergere