24 aprilie 2013

Swallow bird nail art

Buna dimineata,

  Sigur stiati ca pe langa ghiocei si randunicile sunt vestitorii primaverii. Si cum vremea de afara, a inceput sa intre pe fagasul normal, am realizat un model inspirata fiind de aceste pasari. 
  Am vazut ca fetele pasionate de nail-art, au ca sursa de inspiratie Miu Miu print. Este vorba despre un print bleumarin/alb presarat cu randunici, foarte in voga in afara. Acesta se gaseste pe articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. As vrea in garderoba mea, sa am fie un top, o fusta sau o rochie cu acest imprimeu. Pana am sa gasesc ceva pe placul meu, m-am limitat in a le desena pe unghii. 

  Ce parere aveti? Seamana a randunici?


Va doresc o zi minunata!
Pupici 


20 de comentarii:

  1. Imi place modelul tau.Frumoase randunicile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba manichiura ta.
    Mereu ne surprinzi cu ceva deosebit. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos le-ai desenat, imi place mult de tot manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe! :X Se vede la aripi de cata indemanare este nevoie!
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa, seamana, sunt chiar perfecte!! :*:* Am vazut acest print la cateva bluze :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna
    Te-am nominalizat pentru Super Sweet Blogging Award :)
    http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ! Te-am nominalizat aici http://larisa-duta.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-bloggin-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai un premiu dulce din partea mea :*
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai, cat de frumos ti-au iesit! Superb!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragute , seamana perfect cu randunelele adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoase sunt! ti-au iesit perfect :)

    RăspundețiȘtergere