19 aprilie 2013

Red & yellow water mable

Salutare dragelor,

  Saptamana care tocmai s-a incheiat, a fost una foarte aglomerata pentru mine. Insa, ieri dupa-amiaza, am avut timp sa realizez water marble-ul din postarea de azi. Eu port rar rosu pe unghii, asa ca l-am combinat cu galben, sa fie mai distractiv.

  Ojele folosite se numesc Orkide. (pret 3 lei) Initial, am vrut sa mai reinnoiesc stocul de oje Natty (necesare pentru water marble), insa am fost uimita sa vad ca nu mai sunt in magazine.  Asa ca am gasit Orkide, din aceiasi gama cu Natty si m-am bucurat foarte tare ca merg in apa.
  Pana acum, cunosc 4 firme care merg 100% sigur in realizarea de water marble si anume: Natty, Gabrini, Ruby Rose si mai nou Orkide. Eu de fiecare data am ales doar oje mate. Cele sidefate nu se disperseaza bine pe suprafata apei si nici nu se vad frumos pe unghie. (am experimentat :P)
  Sigur va mirati, ca nu folosesc produse "de firma" sau ca sunt prea ieftine. Am mai spus si repet: nu vad de ce sa dau o caruta de bani, pe oje "de fite", atata timp cat pot realiza ceva superb cu cele foarte ieftine. In colectia mea, detin si oje scumpe, insa nu am reusit sa le folosesc la aceasta tehnica.

Va las cu pozele:


Pupici si o dupa-amiaza minunata!

16 comentarii:

  1. Doamne, ce superbe ti-au iesit si de data asta!! Vii sa mi le faci si mie? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Carla. Ti-as face unghiile cu cea mai mare placere. :*

      Ștergere
  2. esti o artista in ceea ce priveste water marble.Mie nu-mi iese bine tehnica asta.Ms si de sfaturile in legatura cu ojele bune pt acest tip de model.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de fiecare data , ti-au iesit minunate .Pentru mine tehnica asta e un mister total.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbeeee. :)
    Felicitari, sunt minunate.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt perfecte pentru vremea de afara, sunt asa de dragute si calde ^^

    RăspundețiȘtergere