29 aprilie 2013

Prima impresie Flormar light Summer



Buna fetelor,

  Din start vreau sa precizez ca aceasta postare contine DOAR parerea MEA PROPRIE si PERSONALA. Nu am fost influentata de nimeni si nici nu vreau sa fac reclama negativa.
  Incep prin a va spune, ca astazi am fost la o mica sesiune de shopping si am trecut si pe la un stand Flormar. Auzisem de cateva saptamani de noua colectie, Flormar - light Summer, iar pozele de pe internet cu ele, m-au atras foarte mult. Astazi mi-am cumparat 7 dintre ele si eram foarte fericita, ca in sfarsit in colectia mea s-au alaturat si nuante pastelate. 
  Inca de cand am ajuns in magazin, am rugat vanzatoarea sa imi arate un paletar, insa mi-a spus ca nu are. Asa ca graba si faptul ca le-am vazut atat de frumos aranjate la raft, m-au facut sa nu mai stau pe ganduri si sa le cumpar, (fara ca macar sa analizez mai bine o sticluta de oja din aceasta colectie). Ajunsa acasa, am dorit foarte mult sa incerc pe o unghie, o oja la intamplare. Insa am fost foarte dezamagita. Inainte de a deschide sticluta, pe eticheta sta scris: oja translucida. Banuiesc ca stiti toate ce inseamna translucid. Exact ca si descrierea, ojele sunt transparente, cu o putere mica de acoperire. Eu aveam o alta asteptare insa. Ma gandeam ca sunt mai opace. Nu foarte mult, insa cat sa acopere decent din 2 straturi.
  Pozele le-am facut la lumina naturala, nu le-am editat deloc.  Insa bomba mare acum vine. Pentru a ajunge la rezultatul din poze am aplicat 2 straturi de alb mat (Flormar Supermatte - M103) + 3 straturi din oja Flormar light Summer, (la fiecare unghie).
   De aici va las pe voi sa va faceti o impresie. Eu una mi-am format una gresita inainte. Asa ca in cazul in care mai este una dintre voi, care a crezut ca ojele sunt mai opace, va inselati. M-am gandit ca poate este util acest mic review. Vin si sarbatorile si exact ca si mine, poate mai sunt fete care vor zilele acestea sa faca un mic shopping si care vor sa isi innoiasca si colectia de oje.
 Am sa revin zilele urmatoare si cu o poza in care sa va arat cum se vad nuantele aplicate pe unghia naturala, fara a mai folosi o alta baza.  

 Va pup si astept sa imi spuneti parerea voastra. Credeati la fel ca mine, ca ojele sunt mai opace? 

21 de comentarii:

  1. Ce bine de mine ca nu am Flormar in oras, sigur as fi cazut prada tentatiei. Nu ma asteptam sa fie chiar translucide :( Pacat, culorile sunt foarte frumoase, cred ca merg la o manichiura din aceea watercolor, nici nu mai trebuiesc diluate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e aiurea. Sper sa le pot folosi la altceva.

      Ștergere
  2. Ahh...abia asteptam sa ajunga colectia...nu am stiut ca sunt translucide, bine ca ai zis ca sigur cadeam tentatiei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost si scopul. Sa nu patiti ca mine. :(

      Ștergere
  3. Doamne si cat de bine arata, chiar ma bata gandul sa-mi cumpar si eu cateva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu te deranjeaza consistenta lor, e ok. Culorile sunt superbe...

      Ștergere
  4. se cunoaste ca ai aplicat baza alba, pacat ca nu sunt opace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu Mihaela. Am avut in soc cand am dat pe unghia naturala si era insesizabila oja.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Merci Larisa, pacat insa ca nu se vad....

      Ștergere
  6. multumim ca ne-ai spus,vom cantari mai bine alegerile noastre

    RăspundețiȘtergere
  7. Nuantele sunt frumoase, dar nici sa dai atatea straturi nu-i ok :( pacat ca ai luat asa multe, nu puteai sa iei si tu una sa vezi care e treaba? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa trebuia, insa unde nu-i cap, vai de picioare :))

      Ștergere
  8. Phiuuuuu, pe langa ce-am trecut! :)) Chiar azi am trecut pe langa standul Flormar din AFI si le-am admirat, dar ma grabeam si cautam altceva, asa ca am zis ca le cumpar cu urmatoarea ocazie. M-ai salvat cu postarea asta :)) Nu sunt fana oje translucide :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a fost utila parerea mea despre aceste oje. Pacat de nuante, ca sunt superbe...

      Ștergere
  9. Sa sti ca tocmai ma pregateam sa dau o raita pe la Flormar.De ojele celelalte de la ei ce parere ai?Am vazut unele nude foarte dragute la el,dar dintr-o alta colectie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mda, acelasi soc am avut si eu, insesizabila oja pe unghie!!!:( bine ca am luat doar una totusi..

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu le ador asa translucide! Dar in cea roz daca adaugi o picatura de rosu intens ,tot flormar,ai sa ajungi la alta paleta.

    RăspundețiȘtergere