14 aprilie 2013

Pink pansy nail art

Buna fetelor,

  Astazi vin cu un model primavaratic si tare drag mie. Panselutele sunt florile mele preferate, inca de cand eram copil. Tin minte si acum, cand ma duceau ai mei in parcul Herastrau, la spatiile amenajate cu aceste flori. Imi place nespus de mult numele, aspectul lor gingas si mai ales ca le gasim intr-o varietate mare de culori. 
  Fiind prima oara cand desenez panselute pe unghii, tehnica one stroke mi-a dat mari batai de cap. Asa ca le-am pictat pur si simplu. Ca sursa de inspiratie, am folosit o imagine cu o panseluta roz. 

Astept pareri, sa imi spuneti daca seamana cu aceasta floare. :))

Produse folosite:
Oja crem Natty nr. 432
Culori acrilice Oumaxi: alb, galben, mov, ciclam.
Pensule nail art
Solutie pt uscare rapida Kallos

Sursa de inspiratie:
Google image search
Interpretarea mea:

Kisses

27 de comentarii:

  1. Frumoooos!! Te descurci de minune, fiecare model iti iese superb :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti super, extra, mega talentata!
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci dee. Si tu esti super mega draguta. Pupici.

      Ștergere
  3. Oh this is so lovely. You did well interpreting it on your nails.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-au iesit super florile, felicitari!

    RăspundețiȘtergere